Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff andsøgning


fishermann619

Recommended Posts

hej med jer i ser pisse godt ud!:D

Ingame navn: WILLIAM
SteamID:  STEAM_0:1:174373088
IRL Navn: william
Alder: 12 snart 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: jaah jeg har lidt

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  jeg kan tage mig sammen på de rigtige tids punkter.
opføre mig som jeg skal og lytte til andre og ikke kund mig / andres meninger og oplysninge. I kan jo altid fyre mig hvis jeg ikke gøre i arbejde god det ville jeg forståe jeg har en god tænke gang og kan tænke og tage beslutninger på det rigtige tidspungter 

jeg syndes selv at jeg er god til at snakke med andre mennesker og holde hovede køligt:).

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:jeg har lidt altså  !xban og sådan noget der er en del flere 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:ja jeg kan snakke dansk, 80% englesk og lidt tysk jeg kan snakke med de fleste

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan være på alle dage. jeg er på servern hver dag

mandag: 15:15-22

tirsdag: 15:00- 18

onsdag: 15:15-22

torsdag: 15:00-18

fredag: 14:30 til jeg ikke magter mere

lørdag: fra jeg står op til jeg går i seng

søndag: fra jeg står op til-20:00

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:jeg har en far en mor en søster andet jeg er lystfisker og spejder. jeg elsker natur og skole. jeg går på tømmerup kumune skoler og den er fed. jeg elsker og lave sjov og balade på den sjove måde, og jeg tager rp virkeligt seriøst. 

 0
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.