Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning Michael SS Leder


Michael

Recommended Posts

In-game navn: 

Michael SS Leder
 

SteamID:  STEAM_0:1:54285632

 

 

IRL Navn: 
Michael
 

Alder: 

Jeg er 16 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har massere af tidligere erfaring jeg var admin på en server der hed equsenux der var jeg admin i næsten 1 år og så kom der lidt bølv med at de ik tjente nok penge til at kunne holde serveren oppe så de lukkede den ned. og siden har jeg næsten kun spillet på Stavox. ellers har jeg været admin på en css server med nogen venner.

 

Hvorfor skal du være en del af Staff teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg syntes, at I skal vælge mig som moderator, da jeg er moden, ansvarsbevidst og har massere af tidligere erfaring. jeg kan være på serveren næsten hver dag når jeg kommer hjem og har spillet på servern i et halv års tid nu og jeg tror at jeg kan hjælpe serveren med hjælp. for at gøre serveren til et bedre sted for folk og spille på. jeg har spillet gmod i næsten 800 timer og har også en anden bruger hvor jeg har spillet meget på. og så er jeg pisse ligeglad at folk sviner mig til fordi jeg altid tænker at det er jo bare 1 ud af en bilion der tænker det. og det syntes jeg der er en meget vigtig ting at kunne sige til sig selv, især i de sværeste situationer

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som nævnt ovenfor har jeg massere af tidligere erfaring med ULX commands jeg kan de fleste og de vigtigste i hoved men er gået i gang igen med at huske dem og få sat dem på plads. og så er jeg også igang med at binde de vigtigste til min mus. bare just in case.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

jeg kan skrive og snakke flydene dansk. og jeg vil altid bruge min mic fordi det er jo trosalt lettere i de fleste cases. min mic er steel series heatset v 650 som er 2 måneder gammelt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

jeg har fri klokken 14 hver dag og nogen dage lidt senere hvis de laver fælles samling, og er hjemme ca. kl. 14.40 så og der kan jeg komme på og hjælpe til det bliver aften men hvis jeg har mange lektier for bliver det måske lidt tidligere jeg logger. men jeg vil næsten altid være der for at hjælpe.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

jeg spiller på begge servere og jeg har intet problem med at skifte server for at hjælpe folk.

 

Jeg ønsker i ku lide min ansøgning, håber virkelig jeg kan komme ind og hjælpe på servern.

Hav en god dag Hilsen Michael 

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

  • Ligner meget at du har lavet efter Houstons ansøgning, da man kan se at du har lavet de samme svar nogen steder.
  • Synes du virker meget flabet, især overfor min ven for et stykke tid siden.
  • Ellers har jeg ikke set dig så meget. (Gætter på at du spiller på evo.)

Men held og lykke. :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.