Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin angsøgning - ChristianKK


Du ve det

Recommended Posts

Ingame navn:  ChristianKK

SteamID: STEAM_0:0:82348468

IRL fornavn: Christian

Alder:  12 snart 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg var engang admin på en server jeg mener hed mermaid. Jeg blev fyret pga der var 2 ejer og den ene var ca 21 tror jeg nok og den anden var ca 12 tror jeg nok. Ham der var 12 demotet mig fordi jeg kom til at opgarder andres printer og skav tit jeg ville gerne gøre det om og grunden til jeg skav tit til ham var at han sagde ja du få det nok tilbage. Men nu er det ca 7 måneder siden og de skiver stadig kun nogen få gange tilbage. Men ja og dengang hvilket  jeg stadig er hurtigt på tasterne syntes selv jeg gjorde det godt. Jeg elsker at spille rp men gider gerne prøve noget nyt det er også en af grundene til at i skal vælge mig som mod.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg syntes at i skal vælge mig fordi jeg er hurtig på tasterne og jeg har prøvet det før ved hvordan det er. Og fordi jeg tog engang en case med 4 personer det var svært men jeg klarede det. Jeg er kun 12 snart 13 år ja men er god til admin arbejde jeg elsker at spille med folk og elsker også andre personer. Jeg er god til at sige grunden til de bliver jailet og hvis de står i mod bliver jeg der gerne. Har teamspeak hvor jeg kan komme ind på hvis det er. Har også en god mic der inde. Jeg kan godt lide røgelsen i at hjælpe andre. Jeg har godt styr på hvad og hvornår jeg gør ting. Tager en case maget alvorligt. Men når jeg ikke er i case kan jeg godt være sjov :D

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  Ja jeg kender godt til ULX jeg har også styr på dem og jeg ville også komme til at bruge dem maget i cases. !bring !Return !jail !xban !goto det var bare lige nogen få stykker :D

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:  Jeg syntes slev jeg har nogen små problemer med det skriftlige. Jeg bruger ofte min mic ja men jeg har også en ret god mic og jeg ved måske godt jeg har nogen små problemer med det skriftlige men tror stadig jeg kan hottere det

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan nok godt være på for det meste fordi jeg ville gerne spille som mod hvis jeg fik chansen for det :D

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Ja jeg har en syge dom der hedder ADHD men det ville ikke gøre så jeg smadre alt ting hvis jeg får det sådan kan jeg bare sige farvel til jer også kan jeg bare lige gå lidt uden for :D så ja det var det

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

  • Kan godt huske dig, fra dengang jeg var staff-medlem inde på Mermaid - det var ikke just et godt indtryk. 
  • Tror heller ikke, at du er moden nok.
  • Som Jacob også pointerer er din ansøgning rodet - læs korrektur næste gang.
  • Venlig og opfører sig ordentligt
Link til kommentar
Del på andre sites

@Houston for det første tak fordi du skive

I går hevede jeg ikke så lang tid til det og var dumt af mig jeg ikke bare lade den ligge og lavede på den i dag

men jeg kan ikke helt huske dig fra Mermaid

men drenge ved godt jeg ikke er så gammel men jeg syntes selv jeg var god til at sige hvorfor de blev jailet og var også ok til at sige hvad der skulle siges

men det er fint i ikke tror jeg er så moden men tror godt jeg ville bare prøve måske er jeg god måske ikke men tak fordi i skav :D

Og også tak fordi du skav @Jakob Unknown

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Du ve det said:

@Houston var vi gode eller dårlige venner ???

Det ved jeg ikke, vi rpede sommetide sammen og spillede meget competetive med Nicklas og nogle andre.

Hvor gode eller dårlige venner vi var er irrelevant for din staff-ansøgning - skriv privat hvis du vil snakke gamle dage. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Til @Du ve det

 

Der er en del stavefejl i din ansøgning. Og den virker alt for meget rodet. Til at man kan danne et overblik over den. Det vil så give et dårlig indtryk af dig. Og hvordan du er som person. 

 

Du skriver du har ADHD. Og har svært ved at styre det engang imellem. Men tror næppe at du vil havde kontrol over denne sygdom i en admin case. Og det er ikke godt nok. Da det vil gå ud over andre medspillere inde på serveren. Du skal tænke på. At dit job som administrere inde på serveren. Er at skabe ro og orden. Og ikke kaos.

 

Du virker også meget umoden. Til at kunne være admin. Dette er ikke noget ondt blod. Men du skal bare tænke på. At spiller intet respekt vil havde til en umoden admin. 

 

Hvis du havde et godt råd. Fra en gammel rotte i faget. Synes jeg du skal vente med alt det staff. Din tid skal nok komme. Og tror helt sikker, når du bliver mere voksen og moden. Skal du nok blive en god staff. 

 

- EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

@Manden med kagen Well men der hvor jeg blive sur ......... Som mig og SHAGA sagde var det for sjov måske syntes jeg det var træls men det kan du nok godt forstå men ville aldrig rager sådan det var for sjov men tak fordi du  skav

 

 

                                                                                                       -ChristianKK

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.