Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning - Nutella Bossen


Jack Hax CSGOEgg.com

Recommended Posts

Ingame navn: Nutella Bossen 

SteamID: STEAM_0:1:61901215

IRL fornavn: Anders

Alder: 14 snart 15 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Nej, det har jeg ikke haft, men jeg går meget op i regler selvom nogen gange bliver jeg forvirret eller går i panik

også kommer jeg ikke til at overholde dem. Det er ikke nogen store regler jeg kommer til at bryde,

men engang hvor jeg gik i panik. hvor jeg smed en i fængsel uden at sige hvorfor. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg kan godt lide der er orden på serveren men det irritere mig når der ikke kommer nogen admins,

ikke fordi det er deres skyld men nok fordi de har meget at se til. Men grunden til jeg skal være staff 

er fordi jeg er meget aktiv næsten hver dag i flere timer adgangen. over 4 timer når jeg ikke skal noget som er ret tit. 

Og hvorfor jeg er mere kvalificeret er fordi jeg er meget på, når andre admins ikke er. Jeg har spillet 450 timer inde

på serveren uden at få ban. bortset dengang hvor jeg blev forvekslet med en anden person som bugget serveren.

og jeg gør mit bedste for at overholde reglerne, jeg siger til andre når de ikke overholder nogen regler,

med en god tone. Jeg kan godt holde pressede situationer hvis jeg er admin i stedet for politi på grund af

jeg kan ikke dø. som politimand er jeg bange for at personen skal slippe væk eller skyde mig.

Det er lidt anderledes når man er admin. og folk ser mere op til en som admin i stedet for politi.

Jeg har spillet på serveren i snart et år. så af alt den erfaring, overholder jeg reglerne og er ærlig.

jeg indrømmer mine fejl i admincases. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Jeg kender ULX commandsene godt.selvom jeg ikke har være admin på nogen som helst server.

Jeg har lært dem igennem når admins skriver noget eller går for eksempel:!bring, !goto,!ban, !gag, !return, !armor,

!health, !returnweapons og !returnweed. det er dem jeg kender bedst men kan hurtigt lære flere.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg læser altid mine ting igennem før jeg sender dem for stavefejl. jeg syntes også jeg er god til at formulere

mig mundtlig. jeg bruger altid min mikrofon, jeg har ikke løst til at spille uden fordi jeg kan ikke lide at snakke med folk

som ikke bruger mikrofon. jeg syntes det ødelægger lidt rp´en. og er akavet så derfor spiller jeg ikke hvis jeg ikke har en

mikrofon.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har tid hver dag og mere i weekenderne. om mandagen og tirsdagen skal jeg til musik så der kommer jeg først på 17:00

eller lige efter aftensmad. Det kommer and på hvor træt jeg er. onsdag er min længste skoledag, der kommer jeg først på 16:00.

Torsdag skal jeg til musik igen og kommer på lige efter aftensmad som er ved 17:30 tiden. fredag, lørdag og søndag skal jeg ikke

noget. og kommer meget på der bliver oppe til 24-01 tiden. alt det her kan skifte, det kommer and på hvor mange lektier jeg har.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.