Hop til indhold
Stavox

[Afslået] daslon1234


Daslon1234

Recommended Posts

Ingame navn: daslon1234
SteamID: STEAM_0:0:62678827
IRL fornavn: Valdemar Cross
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg har bla. haft min egen gmod server, csgo server og ts3 server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg har erfaring med gmod servere/ULX og jeg er en god og aktiv spiller der overholder reglerne.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja jeg har meget erfaring med ULX. og kan også lære andre det hvis der er nogen der for brug for hjælp.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg bruger næsten kun min mic fordi jeg syntes det bliver mere RP og mere personligt og ja jeg syntes selv jeg er god til at formulere mig mundtligt da det også er vigtig at kunne.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: har mulighed for at være på næsten hele tiden undtagen lige om fredagen i en par timer.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg bor i en lille by i Vestjylland der hedder Lemvig. jeg bor sammen med min mor, far, storesøster, storebror, hund og mig selv. Jeg går i motioncenter om fredagen og det er derfor jeg ikke kan spille hele dagen om fredagen. jeg lige købt vip fordi jeg gerne vil støtte serveren.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.