Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøning - Colat OW


*VIP* DK

Recommended Posts

Ingame navn: Colat OW

SteamID: http://steamcommunity.com/profiles/76561198247730124/

IRL fornavn: David

Alder: jeg er 14 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community: Ja det har jeg jeg har være admin/staff på 2 minecraft servere og har været admin på en cs:go og en Gmod server og dem der eget de servere har sagt at jeg var god som admin og tog nogle rigtige val så ja :D

 Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere: Jeg syntes jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg har nogle  tidligere erfaringer og kan håndtere meget presset situationer og holde hoved koldt. jeg bliver stort-set aldrig sur (der skal virkelig meget til) jeg er glad for jobbet som staff/admin. Jeg vil ikke være bedre admin over for gang medlemmere jeg vil betragte en fra mit gang og en fra  et andet gang på samme måde og ikke lade ham fra mit gang slippe med fx jail  vis han har lavet RPfail eller lign.

jeg har noglelunde styr på tingene og kommandsne til staff, og vil ikke udnytte det på nogle måde :D.

Har du kendskab eller tidligere erfaring med ULX?: ja det har jeg da jeg har været staff på 2 minecraft servere en csgo server og en gmod server jeg kan de fleste kommands og vis der er nogle der er glemt må jeg lige tjekke op på dem. jeg har brugt kommands rigtig meget da der har været nogle inde på de servere jeg har været admin på der ikke kunne finde ud af at tale pænt eller har gjort noget andet dumt :D.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt , såvel som mudligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg er meget god til at stave. har fået 10 i dansk jeg er også rigtig god til at bruge det mundlige sprog og har en god udtalse af de ting jeg skal sige (mumler ikke). jeg bruger min mic meget jeg taler i den dagligt det er en Blue Yeti mic jeg har så den er god kvali :D.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?: jeg har mulighed for at være på hver dag og hele natten i weekenderne 

Mandag: 4-10

Tirsdag: 2-10

Onsdag: 2-10

Torsdag: 3-10

fredag: 3-10

Anden relevant information omkring dig du syntes vi skal vide?: jeg har spillet computer stortset hele mit liv elsker og spille computer. jeg går til fodbold jeg streamer min livret er lasagne og spagetti kødsovs  jeg er en meget stille og rolig person elsker og se film :D

Link til kommentar
Del på andre sites

39 minutes ago, Polle said:

-Rep 

-følger ikke reglerne omkring tid på kidnap og skyd efter ens bil da han bare kom forbi

 

Ps. Et steam id er ikke et link til din profil steam Id er STEAM_135663673473 f. Eks

jeg har aldrig kidnappet nogle xD lul

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.