Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning - jimmigamnig389


Jimmi

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:170202464

IRL navn: Jimmi

Alder: 12

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Nej jeg har desværre har jeg ikke særlig stor erfaring med at være admin i et spilcommunity og da jeg fik mulighed for at være staff på stavox tænkte hvorfor ikke prøve lykken.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

Da jeg spiller en del inde på begge servere og har været i en del cases og jeg ved hvordan man skal opføre sig overfor staff såvel andre spiller. Jeg kender til ban,kick,jail og mute. Og jeg er også utrolig god til at håndtere pressede  situationer

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX

nej jeg kender slet ikke til ULX men jeg ville gerne lære det og kunne burge det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

ja jeg er godt til at formulere mig da næsten alle min venner sider og skrive til mig meget ofte. Jeg er god til at formulere mig over skype og ts

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag kl. 17:00 - 21:00

Tirsdag KL: kan næsten ikke komme på

Onsdag kl.06:00 - 08:15 og om efter middag 17:00 - 21:00

Torsdag kl. 17:00 - 21:00

Fredag kl.17:00 til en gang om natten

Lørdag kl. 15:00 til en gang om natten

Søndag kl. 10:00 - 21:00

 

Info om mig

Jeg bor i Roskilde på sjæland jeg går til FDF om Tirsdagen hvor vi bland andet øver pressede  situationer og der ud over går jeg til rollespil

 

med venlig hilsen Jimmi :D

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, JimmiGaming2908 said:

SteamID: STEAM_0:0:170202464

IRL navn: Jimmi

Alder: 12

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Nej jeg har desværre har jeg ikke særlig stor erfaring med at være admin i et spilcommunity og da jeg fik mulighed for at være staff på stavox tænkte hvorfor ikke prøve lykken.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

Da jeg spiller en del inde på begge servere og har været i en del cases og jeg ved hvordan man skal opføre sig overfor staff såvel andre spiller. Jeg kender til ban,kick,jail og mute. Og jeg er også utrolig god til at håndtere pressede  situationer

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX

nej jeg kender slet ikke til ULX men jeg ville gerne lære det og kunne burge det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

ja jeg er godt til at formulere mig da næsten alle min venner sider og skrive til mig meget ofte. Jeg er god til at formulere mig over skype og ts

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag kl. 17:00 - 21:00

Tirsdag KL: kan næsten ikke komme på

Onsdag kl.06:00 - 08:15 og om efter middag 17:00 - 21:00

Torsdag kl. 17:00 - 21:00

Fredag kl.17:00 til en gang om natten

Lørdag kl. 15:00 til en gang om natten

Søndag kl. 10:00 - 21:00

 

Info om mig

Jeg bor i Roskilde på sjæland jeg går til FDF om Tirsdagen hvor vi bland andet øver pressede  situationer og der ud over går jeg til rollespil

 

med venlig hilsen Jimmi :D

Hvad er FDF?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.