Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - Casper Albæk


Benito

Recommended Posts

Ingame navn: Casper Albæk
SteamID: STEAM_0:0:173612109
IRL fornavn: Casper
Alder: 14 (bliver 15 den 20/12)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej, faktisk ikke, så det kunne være fedt, hvis jeg nu kunne starte et sted, så stort, som Stavox.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?: Jeg synes faktisk at det er som om at Admins, såvel som Moderatore har et mega fedt forhold og alle kender alle det vil jeg faktisk gerne være en del af.

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil faktisk ikke sige at jeg er mere kvalificeret, men da jeg snart skal ud og finde min udannelse, vil jeg sige at jeg er hvert fald er kvalificeret "Voksen" mæssigt. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Da jeg ikke helt ved hvad det er, vil jeg ikke sige at har kendskab til det

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?: Nu har det jo måske ikke noget  med det at gøre, men jeg har faktisk, fået 12 i dansk, hvilklet var skriftligt og denne uge har vi emneuge, hvor jeg har emnet "mediehuset" hvor man skal skrive en masse. Jeg bruger faktisk min mic rigtig meget, frem for at skrive.

Bruger du ofte din mic?: Ja, jeg bruger faktisk min mic rigtig meget, da jeg foretrækker det frem for at skrive

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har faktisk mulighed for at være på hver dag, som svinger imellem 14-20, men ikke hveranden weekend, da jeg skal besøge min mor.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har et STORT temperament, som meget let går af hvis jeg nu synes jeg ikke er blevet behandlet ordenligt, men jeg skal nok love, at jeg styrer mig og jeg kunne heller ikke engang tænke på det hvis jeg nu var så heldig at blive admin, men sjovt nok præsterer jeg rigtig godt, selv i pressede situationer. Jeg vil faktisk gerne være on duty "næsten" hele tiden, da jeg faktisk bare render rundt mellem andre spillere og lærer dem at kende. 

 

Håber på det bedste :D

Med Venlig Hilsen 

Casper albæk

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.