Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning-DeeDoog


DeeDoog

Recommended Posts

Ingame navn: DeeDoog

SteamID: STEAM_0:1:41471071

 

IRL fornavn: Anders

 

Alder: 14 (bliver 15 til Februar)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?: Nej desværre ikke jeg har ikke været Admin,ejer,medejer eller mod inde på nogen server hverken Gmod eller Counter-Strik jeg har kun spillet på servere.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg er ret meget inde på server og nogle gange om morgen og andre tidspunkter (på Rockford serveren) er der ingen Admins inde så der er bare abuse af H til og der er mange der RDM'er, og det håber jeg på at hjælpe med at få stoppet for det ødelægger RP.

Jeg er god til at Forholde mig roligt under pressede situationer jeg bliver ikke så let stresset og Jeg ved hvornår man skal tage det seriøst og hvornår man kan have det sjovt ;) 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej jeg ved ikke hvad ULX er men jeg er pænt sikker på at det er ADMIN commands og jeg kan jo altid lære det med lidt hjælp måske. :) 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg syntes selv jeg er god til at formulere mig selv hvis der så er nogen der ikke helt forstår hvad jeg siger prøver jeg selvfølgelig at forklare det igen lidt bedre. Jeg bruger min MIC hele tiden jeg tror ikke der er noget tidspunkt hvor jeg ikke har brugt den.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Mandag: Fra kl. 16:00-21:00.

Tirsdag:Fra kl. 16:00-21:00.

Onsdag Fra kl. 16:00-21:00.

Torsdag:Fra kl. 16:00-21:00.

Fredag: Fra kl. 16:00- ca. når jeg går i seng ved kl.12 til 1 tiden.

Lørdag:Fra om morgenen ca. kl. 9:00-12 til 1 tiden.

Søndag:Fra om morgene ca. kl. 9:00-21:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej jeg har ikke mere at skrive jeg er bare glad hvis der er nogen der læser min ansøgning jeg regner ikke med at jeg bliver admin men man kan vel altid håbe. :) 

Jeg håber ikke det er noget problem men jeg spiller kun inde på rockford serveren men jeg tror også at det er det der hvor der manges mest staff :)

De meninger er selvfølgelig mine ejen meninger så det kan jo selvfølgelig godt være at andre mener noget andet

Hvis i har brug for flere informationer så spøtger i bare. ;) 

ps. jeg ved min ansøgning er ret lille men jeg er ikke lige den bedste til at lave lange ansøgninger og den slags. :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

                                                                                +REP

-flink fyr

-har set dig maget på servern

-ikke flabet og han svare heller ikke igen

-lyder moden

-ser ingen grund til du ikke skulle have lov til at prøve det

                                                -ChristianKK

.                                           :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.