Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - I Like Narko


mathias7913

Recommended Posts

Ingame navn: I like narko
SteamID: STEAM_0:1:21823028
IRL fornavn: Mathias
Alder: 18

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

har været Admin på Ca 10 servere hvor 3 af dem var Garrys Mod Rp servere.

ellers har det været på forskellige cs:source servere og Teamfortress og arma.

______________________________________________________________

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Grunden til i skal vælge mig frem for mange andre er fordi at jeg syntes selv jeg er god til og være i en administrativ position uden at udnytte eller misbruge ens ¨kræfter¨.

så har jeg i ovenkøbet spillet omkring 1000 timers Garrys Mod - RP på forskellige Engelsk/Amerikanske servere. 

 

______________________________________________________________

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jo har et fint kendskab til ulx, dog er jeg lige kommet tilbage fra 1 års pause fra garrysmod. 

 

______________________________________________________________

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er god til og formulere mig både skriftligt og mundtligt. bruger næsten kun min mic så længe det ikke kræver en svære forklaring hvor det simpelthen er nemmere via tekst.

______________________________________________________________

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

kan være der efter kl 15:00 men det bliver nok ikke hverdag jeg er på... ellers dukker jeg nok op i løbet af dagen.

kan de fleste weekender, der er enkelte hvor jeg ikke kan indimellem.

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nu har jeg godt nok ikke været på denne server i særlig lang tid, men det syntes jeg også er et plus et eller andet sted. nu nævnte i at det var en faktorer om man var med i en gang der kunne påvirke deres straf...er ny på serveren men er ikke ny i RP derfor bliver der slået lige nu fra min side af og sådan har jeg også altid gjort det, er ikke fan af at der er folk med ekstra regler fra admins side af på grund af at de kender hinanden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.