Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgening - Vanja Klaus


Vanja Klaus

Recommended Posts

Ingame navn: Vanja Klaus
SteamID: STEAM_0:0:81886930
IRL fornavn: Valdemar
Alder: Jeg er 13 år gammel & bliver 14 den 27. august 2017

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja har været admin på 3 minecraft servere, & har håndteret tingene rigtig godt har jeg fået at vide af dem der ejet serverene men efter nogle måneder har de lukket ned, har også været admin på en CS:GO server hvor jeg har holdt styr i lang tid men sagde op fordi der var for meget skænderi mellem staff og de begyndte at abuse mod hindanden. SÅ jeg har ret meget styr på admin ting og hvordan man behandler folk :)

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  

Grunden til at jeg syntes jeg skal være en del af staff teamet er fordi at jeg læser altid op på reglerne når der kommer en ny regl & hvis jeg ikke ved om jeg må gøre noget, hvsi jeg ikke er 100% sikker på om jeg må gøre noget lader jeg være med at gøre det ellers så caller jeg admin & spørger efter at have tjekket reglerne for en sikkerheds skyld. Jeg er meget god under presset situationer, kan godt være seriøs overfor mine venner og vil sørge for at være så fair som overhovedet kan.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja og for en sikkerheds skyld kan jeg selvfølgedig lige gennemgå alle ULX commands der er. Har også nu lavet en Notepad hvor alle ULX commands stpår i for en sikkerheds skyld! :)

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg er født og opvokset i Danmark og kan tale det flydene, stammer lidt nogle gange og kan nogen gange komme til at sige de forkerte ord, jeg føler også selv at jeg kan formulere mig rigtigt godt både mundtligt og skriftligt. Og ja jeg bruger altid min mic, fordi jeg ikke kan se en grund til at jeg ikke skal bruge den.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: alle dage ud over fredag i vejrdage har jeg fri 15:45 men og fredagen har jeg fri klokken 11:55 så jeg vil sørge for at komme på der. Skal smutte hver dag i vejrdagene klokken 22:00 & i weekenden omkring klokken 02:30 Der er også en chance for at jeg starter til håndbold snart. Men hvs jeg gøre skal jeg nok lige sige til og fortælle hvornår der er træning i det. Har også lige valgt at smide et billede af midt skoleskema ind.Skema.png

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har ikke rigtigt meget mere om mig selv at sige.

 

 

 

 

 

Tak fordi i gad at tage jeres tid til at læse min Ansøgning :) Er bare lidt bange for at den er for kort. Hvis i afslår så vær lige venlig at skrive hvis den var for kort jeg ved nemlig ikke om der rigtigt var mere at skrive. :| Igen tak. :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

15 hours ago, Mic-Spammeren.DK said:

Jeg vil sige jeg ikke har set dig så meget på nogle af serverne her de sidste tre ugers tid..

 

Jeg har heller ikke set dig så meget. Men jeg tror bare vi har været på forskellige servere og måske heller ikke lige lagt mærke til hindanden :)

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutes ago, Jakob Unknown said:

-REP

 

  • Du har været meget inaktiv
  • Har snakket med dig før hvor du har været flabet
  • Tror ikke du er moden nok

Men stadig...

 

HELD OG LYKKE!

 

Tak for held og lykke & undskyld at jeg har været flabet. & jeg har nu ik været inaktiv har spiller mget her på det seneste bare ikke på rockford.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.