Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning som staff


KennyBou

Recommended Posts

Ingame navn: KennyBoy


SteamID: STEAM_0:1:53698627


IRL fornavn: Jeg hedder Kenneth


Alder: Jeg er 16 år


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har været admin på en minecraft servere. Det var jeg i 2 månederne, derefter lukkede serveren. Jeg har ikke som såtten haft min egen form for servere, ud over en ts 3 servere, jeg slev satte op på.   
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi jeg skal være en del af staff-teamet, er at jeg læsere op på reglerne når der kommer nye, eller bare når jeg keder mig, altså der er også nogen tider hvor jeg kommer til at lave fejl. Jeg er en person som tager ting seriøs når der skal laves noget, altså fx en Admin case.

Vi jeg kommer op i cases med mine venner kan jeg self være lige så seriøs, som hvis det var en person jeg ikke kendte. Jeg synes selv jeg snakker meget godt til folk, men kan også lave lidt sjov med dem. Jeg har spillet på serven næsten 2 måderne, så det er ved at hjælp.


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ikke det store, fordi jeg har ikke andet end at se videoer med det. Jeg kan det ikke på nogen måde, vil mega gerne lære det, og er også meget lærernæn.


Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg kan snakke flydene dansk, og også skrive flydene dansk. Der dog er der nogen gramtiske fejl, nogen gange, og mit ordforråd kan nogen gange være lidt skidt. Jeg bruger min mic for det meste. Hvis den ikke er ødelagt.


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Kan komme på alle dage, og næsten være på det meste af tiden.

Undtaget de dage, jeg er på ferie eller ude og feste.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg bro i synder jylland, sammen med 2 familie medlemmer. Og jeg er en dreng som er klar til at gøre en forskel inde på stavox, hvis jeg kommer ind. Plus jeg har meget positiv enige, er meget glad. 

 

 



 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.