Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning MBA V2


MBA V2

Recommended Posts

Ingame navn: MBA V2
SteamID: STEAM_0:0:121236683
IRL fornavn: Jakob
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været admin i 3 måneder på en csgo server

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg er rigtig god til at huske reglerne uden ad jeg er tit i Admin case med admins der ikke helt har styr på reglerne

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej har ikke nogen erfaring med ULX

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger ALTID min mic, jeg skriver også godt både Dansk og Engelsk

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg er på næsten hver dag og er næsten altid på i weekenden mange timer

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg kan godt blive lidt sur hvis folk virkelig ikke forstår noget når man prøver at forklare noget til dem. Jeg har også en sydom kaldt Aspergersyndrom hvis ikke i kender til den så søg på nettet. Det kan godt have noget effekt på min måde at være på

 

Tak fordi i gad at læse min ansøgning igennem.

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

  • Flink, men kan blive meget nemt sur.
  • Har været i et par cases med dig hvor du næsten altid virkede sur og flabet et par gange.
  • Aktiv.
  • Kort ansøgning.

Tag ikke dette som et hate eller noget, men tror ikke du ville kunne holde hovedet koldt hele tiden.

Men held og lykke! :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutes ago, Kaninoz said:

-REP

  • Flink, men kan blive meget nemt sur.
  • Har været i et par cases med dig hvor du næsten altid virkede sur og flabet et par gange.
  • Aktiv.
  • Kort ansøgning.

Tag ikke dette som et hate eller noget, men tror ikke du ville kunne holde hovedet koldt hele tiden.

Men held og lykke! :D 

Tak for at du ikke sviner mig helt til jeg kan jo altid prøve at blive lidt mere chill i løbet af det næste års tid

38 minutes ago, MagnusDK101 said:

-rep

Har ikke set dig før? (Evocity)

Meget kort ansøgning

Næste gang så udfylde dine svar med lidt mere tekst. ;) (bare et tip)

Held og Lykke!!!

Mvh - MagnusDK101

Spiller også kun på rockford mit spil kan af en eller anden grund ikke gå und på noget evocity map det er en dum bug

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP!

  • Kort ansøgning
  • Har sjældent været i case med dig men når jeg har, har du været meget flabet!
  • Holder ikke altid en ordentlig tone
  • Har ikke helt styr på reglerne
  • Du kunne godt komme med nogle bedre svar og uddyb dem
  • Fedt navn ;) 

HELD OG LYKKE!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.