Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Metro


Metro

Recommended Posts

Ingame navn: Metro
SteamID:  STEAM_0:1:16340881 
IRL fornavn: Kristian
Alder: 20

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja. Har været admin i 9 måneder hos Stavox. Har også stået for udvikling af nyt custom indhold i samme periode.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg har været admin her i 9 måneder før. Og fordi jeg er helt vildt gammel.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Yeps. Men det burde i jo vide, når jeg har været admin her i 9 måneder.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg skriver helt uden problemer, både dansk og engelsk. Bruger også min mic ret ofte, specielt når jeg er politi og skal fange nogen bad guys. Men det burde i jo vide, når jeg har været admin her i 9 måneder.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg studerer lige nu, så det er meget forskelligt. Jeg er primært online om aftenen og i weekenderne. Men det burde i jo vide, når jeg har været admin her i 9 måneder.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er altid negativ og kan ikke lide folk der er for glade. Men det burde i jo vide, når jeg har været admin her i 9 måneder.

Link til kommentar
Del på andre sites

49 minutes ago, Dave said:

Hvor lang tid var det du havde været admin før?

Det burde du jo vide, når jeg har været admin her i 9 måneder.

 

55 minutes ago, EDDY said:

Virker meget kort. Siger det bare...... 

Det sagde hun også i går :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved ikke du har næsten aldrig været på jeg har set dig 3 - 5 gange i alt på serveren måske lidt mere og der var du på 30 min til 2 timer...

Og når det er vi har talt lyder du hele tiden agressiv.

-Rep her fra.

Men har nogle sjove kommentarer til ting.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ehm, jeg ved ikke om det bare er mig. Men jeg tror du har overset denne.
Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

7 hours ago, Kevin said:

Ehm, jeg ved ikke om det bare er mig. Men jeg tror du har overset denne.
Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Men ellers et -REP :)

Nice person

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutes ago, Kevin said:

Ehm, jeg ved ikke om det bare er mig. Men jeg tror du har overset denne.
Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Men ellers et +REP :)

Nice person

Min ansøgning er kun blevet afvist én gang, Kevin :)

 

Just now, Houston said:

58351473.jpg

Jeg er skam død seriøs.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.