Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning


lummi123 CSGORiver.com

Recommended Posts

Ingame navn: Lummi123 CSGO2X.COM
SteamID: STEAM_0:0:88552640
IRL fornavn: Lukas
Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja det har jeg! jeg har selv været admin på mange serveres før i mange slags spil og jeg har også selv haft mange serveres i mange spil så jeg kan godt finde ud af at tale med folk og forstå dem, jeg har også selv været i mange situationer hvor man rigtigt skulle prøve og være den der bestemte i en situation men nu har jeg prøvet det så mange gange så nu er det nemt (nogle gang)

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er rigtigt god til og forstå folk / tale med folk jeg har selv være mod, admin og hjælper på mange andre servers så jeg kan godt finde ud af alle reglerne jeg har jo så også selv læst alle reglerne på servern og det ved jeg at det er der mange andre mods som ikke har som selv lige skal have læst dem igennem. Jeg kan mange af alle de admin / mods commands i hovedet jeg bruger ikke 30 skunder på og teleporter til en person, jeg er meget hurtig på tasterne og kan selv skrive en hel "novelle" på meget kort tid. Jeg started også som en "noob" hvis man kan sige det til garrys mod / darkrp men siden jeg begyndte og spille på stavox har alting for mig ændret sig meget jeg har nok været i mange admin case'ses og nu hvor jeg har været i rigtigt mange kan jeg endlig også godt forstå alle regler helt klart (selvom jeg har læst dem ;) ).

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har haft tidligere erfaring med ULX Den der admin tool mod hvor du kan alt det der !goto og !armor, !blind og alle de andre ting man kan i den menu :)

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruge ret tit min mikrofon til og tale med folk og nogle gange hjælpe dem jeg elsker (og nu kan det godt lyde lidt forkert) men jeg elsker faktisk og tale med andre folk. Jeg har også en ret god mikrofon jeg har en (Blue Snowball) Som jeg selv kan sige er rigtigt god.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har sfl mulighed for at være på alle dag godt nok selvom at jeg er i skole til 15:10 de fleste af mine dage i skolen, men jeg kan være på hele tiden når jeg har fri også i weekenden hvor jeg ikke pleger og lave så meget udover og spille

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Der er ikke mere special ting i har brug for og vide af mig udover en anden lille ting

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.