Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning- "Cereal" Allowed


Cereal

Recommended Posts

Ingame navn: "Cereal" Allowed
 

SteamID: STEAM_0:1:63007081

 

IRL fornavn: Anton

 

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  jeg har prøvet administrative jobs men dog har det nok været på mine venners server i "Minecraft" F.eks. Men der har jeg jo også gjort mit bedste for at gøre mit arbejde som fx at hjælpe til med at bygge.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg kan godt finde ud af og være seriøs og snakke ordenligt til andre spillere og jeg kan sagtens behandle mine venner som enhver anden spiller person ikke at give dem særbehandling F.eks at jeg siger okay du min ven så jeg giver dig ikke 1 dags ban du får bare 1 time hvis du lader være med at gøre det der igen jeg kan godt lade være med at blande mit rp sammen med mit administrative job så jeg hjælper alle ligemeget jeg kan størstedelen af servens regler

jeg har løst til at hjælpe sådan en stor server som stavox med at komme meget længere ved at gøre det bedste jeg kan som staff

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har ikke kendskab til ULX dog ved jeg godt at det en god ide og få det lært derfor har jeg også tænkt mig at bruge en del tid på at lære det hvis jeg bliver staff jeg kan en lille smulle ulx som !returnweps !hp !armor lidt basis som jeg kender fra mit rp

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg er dansker jeg snakker og skriver flydende dansk og jeg bruger altid min mic. Men kan selvfølgelig godt skrive hvis det skulle være nogen der ikke havde lyd og ikke ville kunne høre mig snakke.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag kl. 15:00 - 22:00

Tirsdag kl. 15:00 - 22:00

Onsdag kl. 15:00 - 22:00

Torsdag kl. 15:00 - 22:00

Fredag kl. 13:00 - Indtil jeg er træt

Lørdag når jeg vågner - indtil jeg er træt

Søndag når jeg vågner - 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har været på steam i over 3 år og har størstedelen af tiden haft gmod jeg har 488 timer garry's mod og det meste af tiden er på darkrp jeg har 120+ timer på stavox

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.