Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Perm Ban. Falsk Anklage.


Rawlo

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:51930708

Hvorfor skal du unbannes: 

Hej jeg blev anklaget for at bruge voice changer, men jeg brugte overhoved ikke voice changer jeg gjorde bare min stemme dyb. Og han gav ikke nogle advarelser.

Og derefter tog en admin mig op på et tag i en celle ting, og derefter blev jeg perm bannet for at bruge voice changer. 

Har ikke engang voice changer installeret, jeg kan ikke huske hvem adminen var, men han var nok omkring 13 år.

Så simpelt er det, håber du tror på mig eller kan vi godt snakke om det på ts, hvis det er. :)

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Problemet er at du brugte voicechanger og det kunne man tydeligt høre. Jeg sagde til dig "du får perm hvis du ikke fjerner det voicechanger nu og svarer mig." Jeg tog dig op i det vi kalder minch hvor du sad og blev ved med at bruge voicechanger. Derfor endte jeg sagen fordi det virkede som om du gjorde det for at trolle og provokere. 

Det er muligt du ikke var klar over det, men jeg er 100% sikker på at du havde en eller andet slags, voicechanger eller andet der forvrængede din stemme. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg hørte overhoved ikke du advarede mig, og jeg blev ikke ved med at lave min stemme dyb. 

Jeg brugte overhoved ingen form for, voice changer eller noget det kan godt være det var tydeligt, men jeg har aldrig brugt sådan noget. Hvis jeg havde hørt du sagde til mig at jeg fik perm hvis jeg blev ved, havde jeg selfølgelig stoppet. 

 

Kan jeg få et chance til, jeg gør det ikke igen det var fordi jeg var hype.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.