Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Don Carlos Admin Ansøgning


RaBBiT

Recommended Posts

Ingame navn: Don Carlos
SteamID: STEAM_0:0:88375647
IRL fornavn: Lucas
Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeps det har jeg, jeg har været på 2 andre severe 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg har været admin før og så vil jeg gerne vise at jeg er en god admin og jeg kan håndtere flere personer adgangen 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg er rigtig god syndes jeg selv ikke så meget skriftligt men jeg er rigtig god med ord og jeg bruger ofte min mic

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed hver dag klokken 3 undtagen tirsdag da jeg skal til træning

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er rigtig god til rp og ellers syndes jeg at i skal tænke jer om ikke være for hurtige til at vælge nej eller ja

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.