Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff applikation - Martin Holm


Martin Holm

Recommended Posts

Ingame navn:

Martin Holm.

 

SteamID:

STEAM_0:1:60649643

 

IRL fornavn: 

Martin

 

Alder: 

Jeg er 14 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har masser af erfaringer inden for mange forskellige spil. Såsom GMod og Arma 3

Jeg har været Højtranked ansat hos Cosmos i over et år indtil jeg sagde op begrund af en retarderet ejer. Men dog har jeg også været ansat på mange andre "mindre" servere såsom GamerSokken, UltraWeed og nogle flere små servere, men dog har ikke været det store, eftersom jeg gerne vil ud på et stort community med noget mere udfordring.

Indenfor Arma 3, har jeg været Supporter på XetricGaming (Lakeside Valley).

Jeg har også ejet og administreret på flere Minecraft servere.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg mener at jeg burde ansættes fordi jeg er meget ansvarsfuld, og går meget op i kvalitet fremfor kvantitet.

Jeg går rigtig meget op i mine sager bliver gjort ordenligt og med respekt. Jeg håndterer admin cases ved at alle får deres side af historien og alle har muligheden for at få deres sagt.

Jeg kan håndterer stressede og disrespektfulde admin cases.

Jeg er også meget aktiv og elsker at spille på både server #1 og server #2.

Jeg har også rigtig mange erfaringer og øver mig rigtig meget stadig med mit arbejde.

Jeg vil gøre mit bedste ud af alt og så tage mit arbejde seriøst.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har arbejdet med ULX i 2,5 år hvor jeg har været administrator på forskellige danske DarkRP servere.

Jeg kan dem alle sammen i hovedet.

Min viden om ULX, er rigtig stor og elsker at arbejde med ULX.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes jeg formulere mig fint både mundligt og skriftligt. Jeg går meget op i hvad jeg skriver/siger og tænker mig altid om en ekstra gang. 

Jeg bruger min mic så meget som overhovedet muligt. Jeg synes det giver den bedste og realistiske oplevelse af Roleplay. Jeg har selv spillet rigtig meget Arma 3 Lakeside, og går meget op i min roleplay.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 15:30-22/23 tiden.

Tirsdag: 15:30-17:30  (Cykeltræning) 20-22/23 tiden.

Onsdag: 15:30-22/23 tiden.

Torsdag: 15:30-22/23 tiden.

Fredag: 15:30-02/04 tiden.

Lørdag: (FORSKELLIGT) 10-02/04 tiden.

Søndag: (FORSKELLIGT) 10-22/23 tiden.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg går på folkeskole i 8. Klasse. DVS. jeg har terminsprøver til jul og derfor har jeg engang i mellem ikke mulighed for at være lige så meget på. Men selvfølgelig vil jeg give besked.

Også hvis der er andre tidspunkter jeg ikke har så meget mulighed for at være online (SJÆLDENT)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.