Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - TheRealG04t


TheRealG04t

Recommended Posts

Ingame navn: TheRealG04t
SteamID: STEAM_0:1:52540527
IRL fornavn: Adam
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, Jeg har været HeadAdmin på en garrys mod server, der dvs. lukkede pga mangel på penge, jeg var admin i godt 3-4 måneder, inden at serveren lukkede. Jeg har også været admin på en minecraft og css server. Min rank var dog ikke lige så høj som den var på garrys mod serveren. Både i css og mincraft fik jeg mit rank op på Junior Admin. :) 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal vælge mig fordi at jeg tager DarkRP meget særiøst og jeg kan godt holde til at blive svindet til. :D I skal vælge mig fordi at jeg godt kan banne min venner hvis nødvendigt.  :) I skal vælge mig fordi at jeg syntes selv jeg snakker pænt, der kan godt være et par tilfælde hvor jeg har sagt nogen bande ord.... i det tilfælde undskylder jeg. :( I skal vælge mig fordi at jeg har erfaring med ULX.  :) 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har haft meget erfaring med ULX menuen. I garrys mod specielt. :)

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: altså jeg er jo dansker så snakke, og skrive dansk kan jeg godt. jeg kan også godt snakke, og skrive engelsk :P 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Hverdage 15:50 - 22:00

Lørdage ca. 12:00 - 01:00

Søndage ca. 12:00 - 22:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg går i 8. klasse så her ved juletiden kan måske ikke spille særlig meget pga. terminsprøver. Jeg vil prøve at spille så meget som muligt

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutes ago, MagnusDK101 said:

-rep

Kort ansøgning!

Næste gang så udfyld dine spørgsmpl lidt mere ;)

Ser dig ikke så tit (Evocity)

Held og Lykke!!

Mvh - MagnusDK101

Jeg syntes ikke der var mere at skulle skrive. :I

Jeg spiller for det medste kun på Rockford, fordi at der er ikke nogen fartgrænser.

Men self. hvis der er brug for hjælp på evocity joiner jeg gerne

33 minutes ago, aZ0T1K said:

+rep

 

Flink fyr

Sjov :D 

kender reglerne 

 

GL!

Tak :)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Blob said:

Neutralt rep.

 

- Meget kort ansøgning - få noget mere fyld på :)
- Du er flink, aktiv og har næsten aldrig nogle problemer med dig ingame.

// Blob


 

Tak, jeg syntes bare ikke der er mere at skrive på... jeg skal prøve at få lidt mere på.

Link til kommentar
Del på andre sites

On ‎09‎-‎10‎-‎2016 at 14:04, TheRealG04t said:

Ingame navn: TheRealG04t
SteamID: STEAM_0:1:52540527
IRL fornavn: Adam
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, Jeg har været HeadAdmin på en garrys mod server, der dvs. lukkede pga mangel på penge, jeg var admin i godt 3-4 måneder, inden at serveren lukkede. Jeg har også været admin på en minecraft og css server. Min rank var dog ikke lige så høj som den var på garrys mod serveren. Både i css og mincraft fik jeg mit rank op på Junior Admin. :) 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal vælge mig fordi at jeg tager DarkRP meget særiøst og jeg kan godt holde til at blive svindet til. :D I skal vælge mig fordi at jeg godt kan banne min venner hvis nødvendigt.  :) I skal vælge mig fordi at jeg syntes selv jeg snakker pænt, der kan godt være et par tilfælde hvor jeg har sagt nogen bande ord.... i det tilfælde undskylder jeg. :( I skal vælge mig fordi at jeg har erfaring med ULX.  :) 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har haft meget erfaring med ULX menuen. I garrys mod specielt. :)

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: altså jeg er jo dansker så snakke, og skrive dansk kan jeg godt. jeg kan også godt snakke, og skrive engelsk :P 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Hverdage 15:50 - 22:00

Lørdage ca. 12:00 - 01:00

Søndage ca. 12:00 - 22:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg går i 8. klasse så her ved juletiden kan måske ikke spille særlig meget pga. terminsprøver. Jeg vil prøve at spille så meget som muligt

 

 

+rep

 

Rar

Følger reglerne

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.