Hop til indhold
Stavox

[Afslået] STAFF ANSØGNING - Søren Ryge


Søren Ryge

Recommended Posts

Staff ansøgnig

 

IngameNavn: Søren ryge

SteamID: STEAM_0:1:60706402

IRLNavn: Martin Junker

Alder: 12 (Snart 13)

Tidligere erfaring med administrative jobs i spilcommunity:  Jeg har tidligere været Admin på en CS:GO Server i BA-Jail. Hvor der de fleste dage var fuld. Jeg har ejet en Minecraft server sammen med min storebror. Har været admin på et par andre minecraft servere. Har været med til at bygge ”Senox.dk”s Minecraft server op i sommerferien, Blev dog kicket fra staff teamet for inaktivitet (Han syntes jeg spillede for meget gmod på Stavox osv.)

 

Hvorfor skal du være en del af Staff-Teamet?

 

 

Jeg skal være en del af Stavox’s Fantastiske Staff team pga. Jeg vil gøre en forskel og forbedre serveren, Ikke fordi den er fantastisk i forvejen! For det er den bestemt.

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

 

 

Jeg kvalificerer mig ikke bestemt bedre en andre, alle har jo ret til at kvalificerer sig til Stavox’s Staff. Jeg er måske mere kvalificeret end andre vis jeg fx. Sidder og raider med en ven og jeg ser at der ikke bliver taget af en staff sag, self efter 30. sek – 1 min. Vil jeg sige ”Hey m8! Tager lige en case” Og har han/hun et problem med det så må personen have et problem med!

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

 

 

Nej Jeg har desværre ikke noget kendskab til ULX. Men jeg lære nem og hurtigt, Så det ville ikke være det største problem. Desuden er jeg venner med et par Staff som helt sikker ville hjælpe vis der er noget jeg har svært ved.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt? Såvel som mundligt?

 

 

Jeg skriver næsten flydende dansk, har dog et par fejl end og mellem. Er der et ord jeg ikke ser sikker på så slår jeg det selvfølgelig op på Google eller Word. Jeg taler Dansk flydende. Jeg er syntes selv jeg er god til Engelsk Både skriftligt og mundtligt. Selvfølgelig er min ”Jyske” dialekt der jo xD.  BTW: Bruger altid mic ingame J.

 

På hvilken tid ar du mulighed for at være på?

 

 

Mandag: 15.30 – 18.00

 

Tirsdag: 15.30 – 18.00

 

Onsdag: 16.00 – 21.00

 

Torsdag: 15.30 – 21.00

 

Fredag: 15.30 - 01.00

 

Lørdag: 9.00 – 01.00

 

Søndag 9.00 – 21.00

 

Dette er de aller seneste tidspunkter

 

Andet info om mig?

 

 

Jeg er meget moden af min alder. Jeg elsker at spille computer sammen med mine venner. Min mor og far er skilt. Min far har en gård med cirka 40-41 hektar jord som vi har lejet ud. Jeg har stor ambition om at blive landmand og jeg brænder for at arbejde og skrue på maskiner. Vi har 4 traktor: En Case IH 844 xl som er en dejlig traktor.   MANGE TAK FOR AT DU GAD AT LÆSE MIN ANSØNING TIL STAVOX STAFF TEAM, JEG HÅBER DU VILLE SMIDE ET +REP I KOMMENTAREN. DET ER SELVØLGELIG OGSÅ OKAY AT DU LAVER ET -REP.

 

 

 

-Søren Ryge

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Dr Fido™ said:

+Rep

god til rp

venlig så det basker

jeg mig og måske andre

hjælpsom

lyttertil andre

 

Takker din frække Avkat! xD

3 minutes ago, Ozzi said:

+REP

FRÆK

RYGER MEGET (WEED)

KAN REGLER

GOD TIL RP 

 

Takker, vi skal da snart ryge igen xD

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Jakob Unknown said:

+REP!

  • Godt styr på reglerne!
  • Piv fræk
  • Moden 
  • Venlig
  • Flink
  • Hjælpsom
  • En rigtig dejlig slave 
  • Synes dog din ansøgning er lidt rodet... Var det muligt at gøre den lidt nemmere at læse?

HELD OG LYKKE!

Ja Skrev i word hvor det desværre fuckede op :)   Tak For det min overordnede xD

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.