Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning JonasTP Mentoz


Evolv Gammel

Recommended Posts

In-game Navn: JonasTP Mentoz
SteamID: STEAM_0:0:107727459
 IRL fornavn:  Jonas 
Alder: 12
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

jeg har været Admin på mange andre minecraft  servere men spiller ikke så meget minecraft mere.
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 
jeg håber i vælger mig fordi jeg vil hjælpe med at Stavox bliver en god RP server og jeg vil være lige mod alle selvom det er Gang:Venner:Familie: og jeg vil kunnne jail  dem vis jeg skal banne eller kicke og  når jeg er i admin case vil jeg bare være kold og jeg vil ikke tage mod venlighed eller bestikkelse vis de prøver på noget men jeg vil også være sød mod dem når jeg er i case og jeg vil løse reglerne flere gange vis det er nødvendigt keder reglerne jeg ar ca. spillet 254 timer i G-Mod lige nu  jeg er meget aktiv på Stavox det er den eneste stavox server jeg endelig spiller på og jeg kan vendte meget på at nogen skal finde en video frem jeg er også god til at lære hvordan man bringer og tp og alt det der 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ikke  rigtigt men jeg kan lære meget hurtigt
Mandag 14,00 - 21,00
Tirsdag 14,00 - 16,30       18,30 - 21,00
Onsdag 14,00 - 21,00
Torsdag 14,00 - 19,30
Fredag   14,00 - 23,30
Lørdag 8,30 - 23,30
Søndag  8,30 - 21,00

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.