Hop til indhold
Stavox

Recommended Posts

In-game navn: Br0 #BOOSTEVERTHING
SteamID: http://steamcommunity.com/id/xander1239
Reason: Rdm+admin chat abuse+snakker grimt til admins+AFK+Job ban
Hvem har banned dig?: Sully
Hvorfor skal du unbannes?: Jeg indrømmer jeg abusede chatten og RDM'ede MEN jeg fik straf i jail i 5min.... Ja jeg skiftede til medic fordi admins ikke gad at heale mig.

Nå videre... Jeg skulle simpelt med min mor i REMA1000 og købe "guf" :D, jeg stod AFK fordi jeg ikke ville miste min base grundet til at, mine props ville forsvinde.Desuden sagde Sully at han ville banne mig næste gang klokkede i den, men sagde ikke noget med længde. Åbenbart var at klokke i den anden gang er at stå AFK i 15-20min OG det står ikke i reglerne noget med maximum tid.
Ban længde:  3 UGER

Forventer snart at se jer igen in-game :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa br0 

Jeg bannede dig pga du snakkede grimt til admins+ Du spammede admin chat+ rdm og så var du afk 

 

AFK'et har over hovet ikke noget med bannet at gøre.

 

Jeg fik at vide at du RDM'ede en person og jeg snakker med personen. 

 

Og som jeg sagde til dig så sagde jeg næste gang du gør noget som ikke er i orden så vil du blive bannet og nej jeg sagde ikke noget med hvor lang tid men jeg snakkede med jan og han sagde = ban. jeg spurgte hvor lang tid. han sagde det der passer dig. 

 

fint jeg banner dig i 3 uger. (det meste af bannet er nok disrespekt af admins) eftersom du så har pudset to af dine venner på mig så du kunne få unban eller bare ban i 1 dag..

 

Og det vedtager jeg ikke. Pga. det du har sagt til os admins var ikke pænt og da jeg bringede dig begydte du og snakke grimt. og nej jeg mener ikke jeg jailed dig det var nok en anden admin som også var til stede.

 

Og som jeg sagde til dig og din ven så kunne man tydeligt se og høre at i ikke har læst reglerne og det er nemt at se. 

 

Jeg forventer også at se dig ingame forhåbligt med et bedre ordsprog og ikke misbruger admin chat eller job abuser. 

 

Fortsat god weekend 

 

-Sully 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.