Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mohaen


Mohaen

Recommended Posts

|Mohaen|

STEAM_1:0:74107622 

Rdm, Job Abuse. Og ja jeg var ikke helt med i Rp.

Pwedmy

Hej. Jeg spillede inde på jeres server her tidligere idag. Og som sagt er jeg blevet bannet. Og kan faktisk godt se det nu. Jeg var uagtsom. Flabet. Og der var ikke meget roleplay med i det jeg lavede. Jeg vil gerne spørge om jeg godt kan få en chance til. Har virkelig intet at lave uden jeres server lige nu. Har prøvet en anden. Men det var slet ikke det samme. Jeg håber i vil overveje det. 

-Mohaen

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var jo tydeligvis klart at dig og dine venner kun kom for at bryde reglerne. Da den første fik et ban, valgte du og de andre at job abuse ved at købe våben og skyde alle i så.

- Hvorfor skal jeg unbanne dig, og hvad vil du ændre hvis du får unban.

- Og vil du gøre næste gang du kommer i samme situation?

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja for det første. VIl jeg tage Rp meget mere seriøst. Og sikkert lige gå ind og få helt styr på alle regler. Derefter vil jeg jo lære hvordan jeg skal arbejde som Gun dealer og alt det der. Og næste gang vil jeg lade vær med at over reagere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.