Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning kkris


KKris

Recommended Posts

 

Ingame navn: kkris

 

SteamID: STEAM_0:1:69849325

 

IRL Navn: Nicklas

 

Alder: 13 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:jeg ejer en gmod server og har været admin på to gmod og så har jeg også været headadmin på to server og jeg ejer en arma 3 server

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

I skal vælge mig fordi jeg er en erfaren person, Jeg ved også hvordan man skal begå sig som staff i en admin sag.

Jeg er god i pressede situationer og formår at holde hovedet koldt.

 Jeg tager mit admin arbejde meget seriøst. Jeg dropper RP hvis nogen har brug for hjælp.

Jeg holder aldrig med nogen, og hører på begge sider af historien. Jeg er meget samarbejdsvillig og en god kollega. Jeg nyder at vejlede og snakke med folk, som står i en situation de ikke selv kan løse.Jeg er altid venlig og smilende overfor alle spillere, men kan samtidig sætte mig i respekt, hvis folk ikke udviser respekt for mig og øvrige spillere. F.eks. hvis nogle spillere sviner mig til,

eller truer finder jeg ud af den rette straf.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej jeg har ikke så meget kendskab til ULX desværre  

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: ja jeg kan snakke og skrive dansk flydende og jeg bruge altid min mic

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: det er lidt forskeligt fra dag til dag men i weekenderne er jeg der i langt tid ca. nogen par timer

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: har spillet Gmod i ca. 222 timer og har spillet inde på jeres server i rigtig lang tid og jeg har en meget lys stemme i forhold til min alder

 

   Håber i fandt min ansøgning tilfredsstillende og Håber også meget på jeg bliver Admin/Mod på jeres server   

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.