Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning-AirBorn


[EB]AirBorn

Recommended Posts

Ingame navn: Airborn
SteamID: STEAM_0:1:46523548
IRL fornavn: Lukas Glintborg Carlsen
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, jeg har ejet et par servere og været admin på nogle andre servere har et par gang været på servere alene som admin og holdet styr på alle spillerene.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg synes i skal vælge mig, PGA. jeg tager admin arbejde seriøst og er god til og arbejde med surre spiller, spillere med ADHD. Jeg kan holde hovedet koldt selv i de sværeste situationer i admin case, vil gerne hjælpe til hvis folk har brug for hjælp til F.ex: wire, bygge en base, eller bare til reglerne.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg kender alle commands men vis der er en jeg ikke kender så lærer jeg rat hurtigt.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja Jeg bruger næsten altid min mic men vis en ikke forstår mig vil jeg skrive til ham/hun

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

MANDAG: 15:15-23:00

tirsdag: 15:15-23:00

onsdag 17-23:30 (arbejde)

torsdag 17-23:30 (arbejde)

fredag 16:15-23:00

lørdag 10:00-04:30

søndag 10:00-04:30

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg hedder Lukas Carlsen, jeg bor i Fredericia jeg er 15 år og har ADHD har arbejdede men mit temp i flere år nu og kan nu kontrollere det,

jeg arbejder som brolægger onsdag og torsdag, jeg er ryger, ryger mest E-cig men nogle gang smøger.

 

-Lukas/Airborn

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.