Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod ansøgning ~ F1sh


F1sh

Recommended Posts

Ingame navn: F1sh.
SteamID: STEAM_0:1:72403919
IRL fornavn: Frej Roien Bøgetoft.
Alder: 13 bliver 14 til marts.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja jeg har været admin på en minecraft server men spiller det ikke mere.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunden til jeg synes i skal vælge mig som staff/mod er, fordi at jeg vil gerne hjælpe med at gøre stavox et bedre sted. Jeg vil også hjælpe folk med at holde reglerne på serveren. Jeg vil heller ikke bare sætte straffen ned fordi at jeg kender dem/venner/familie. Jeg jailer/kicker/banner ikke før jeg har beviser på det. Jeg har også kendskab til rp, jeg kender reglerne, er mega sød og rar. Jeg bliver heller ikke stresset i admin cases og går kold. Endnu en grund til at i skal vælge mig som mod er at jeg ved hvordan man skal være admin og forholde sig i admin cases. Jeg har spillet Ca 259 timer ud af mine 260 timer i Gmod har jeg spillet på stavox. Grunden til at jeg er mere kvalificeret er at jeg kan tage ansvar som admin. Jeg er også et ret roligt menneske også selvom der er en der mig et eller andet som fx  dit lille barn, fordi at jeg har en rimelig lys stemme. Jeg er også meget tåldmodig så jeg har ikke noget imod dem der skriver så jeg vil bare sidde og vente helt roligt . Jeg er også meget aktiv på serveren. :D Jeg laver heller ikke noget hastværk jeg vil kigge på begge parter og først der vil jeg lave min endelige beslutning.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 Jeg kender til nogle få fx !goto og !return men jeg er meget lære nem :D 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg bruger altid min mic fordi jeg synes det er med til at gøre rp´et bedre. Jeg er født og opvokset i Danmark og taler og skriver flydene dansk. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på.

Mandag: 15:30-16:30-19:00-21:30

Tirsdag:  15:30-21:30

Onsdag: 8:00-9:30 15:30-16:30-19:00-21:30

Torsdag: 15:30-21:30

Fredag: 15:30-16:00-18:30-23:30

Lørdag: Hele dagen indtil 23:30 medmindre jeg skal noget andet.

Søndag Hele dagen indtil 21:30 med mindre jeg skal noget andet.

Lige nu har jeg en skade i mit knæ og jeg ved ikke hvor langtid det vare så jeg kommer lige med de tider som jeg kan spille lige nu neden under.

Mandag: 15:30-21:30

Tirsdag: 15:30-21:30

Onsdag: 8:00-9:30 15:30-21:30

Torsdag: 15:30-21:30

Fredag 15:30-23:30

Lørdag:  Hele dagen indtil 23:30 medmindre jeg skal noget andet.

Søndag: Hele dagen indtil 21:30 med mindre jeg skal noget andet.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Jeg har valgfag i år derfor om fredagen har jeg en meget ustabilt hvornår jeg for fri for skole. :D Jeg har ikke mere jeg synes i skal vide men svarer gerne på spørgsmål vis jeg for nogle.

 

 

Jeg håber i vælger mig til at blive mod. 

:D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutes ago, Jakob Unknown said:

-REP!

  • Moden nok til jobbet
  • Super flink
  • Aktiv
  • Hjælpsom
  • Kan reglerne ud og ind ;)
  • Fin ansøgning
  • Pisse irriterende når han tager en bagfra når han er politi xD 

HELD OG LYKKE!

 

 

Er squ lidt forviret når det du skriver lider som et +rep men du skriver -rep. I am confused ????

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.