Hop til indhold
Stavox

[Afslået] andsøning på staff


TheBeast

Recommended Posts

Ingame navn: jannik
SteamID:0:0:60034800 ? or http://steamcommunity.com/profiles/76561198080335328?tscn=1472992706
IRL Navn: mit navn? jannik holmegaard routhe
Alder: 14
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja minecraft admin
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg har spillet på jeres server i et stykke tid og jeg tænkte på om jeg kunne være med til at gøre den bedere
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: jeg kender html og cmd men kender ikke ulx
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: jeg er fuldt dansk men er lidt ordblind jeg bruger meget min mic
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: efter kl 16 og op efter og i week... kan jeg som rel altid 10-20.30
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: jeg er lidt ordblind men ikke så det betyder noget
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.