Hop til indhold
Stavox

[Solved] Unfair ban


Adulf Nancy

Recommended Posts

In-game navn: Adulf Nancy
SteamID: STEAM_0:1:47216109
Ban Reason: Disconnect: Kicked by TheHotOne(STEAM_0:0:59851426) (Banned permanently: Bug/hacks Får biler til at flyve).
Hvem har banned dig?: TheHotOne
Hvorfor skal du unbannes?: Fordi jeg ikke har gjort det der står i ban reason, og hvis i siger jeg har så vil jeg gerne se nogen beviser. 
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, AlexanderDKA said:

Du er med i den der adulf gang som ved hvordan man crasher / fucker servern up så du ved det 100p også. 

Det er da ikke ens betydning med at jeg lyster at crashe/fucke serveren op. Kan en af jer lige komme på ts?

Jeg spiller på serveren for at have det sjovt, har ingen intention om at gøre den noget ondt

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så fordi at det er et par venner som valgte at hygge sig på en server for at roleplay og generelt hygge sig, så skifter vi jo navn til "Adulf" *også et efternavn* fordi vi er en gang som man nu kan sige det, det betyder sku ikke at bare en af os har gjort en fejl, så gør alle Adulf'er det ? Det giver jo ingen mening. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi var 2 admins der sad og spectatede dig, og så at du satte ting over folks biler så de fløj. vi har tidpunktet så ownerne kan tjekke logs og bekræfte det. vi så du satte noget over  normale bil også fløj de og der var en SWAT bil som sjovt nok fik vi en admin case over at den fløj.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.