Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request


BANGKILLER

Recommended Posts

Dit in-game navn: BangKiller 
Vedkommendes in-game navn: John Johnsen
Dit SteamID:  STEAM_0:1:172889665
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:75204781
Tidspunkt for hændelse: Den 2 Oktober, 16.40 - 17.00 ca
Hvad regler er blevet brudt: Stunstick 
Hvad skete der?: Jeg havde min gunshop jeg havde byggeskilt og havde ikke lagt et tag på så siger en anden en som allerede er blevet bannet, Stå der og så fløj han op og ind i min base, Og Efterfølgene sagde han Kom nu lad mig flyve Kom så kom så, Han plagede Den anden så han kunne flyve op
Beviser: 

rp_evocity_v33x0004.jpg

rp_evocity_v33x0005.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

23 hours ago, Jakob Unknown said:

Nu så jeg ikke lige episoden men af hvad jeg hørte var det kun 'Woody' der gjorde det, og han fik sin straf på 7 dage. 

Jeg ved ikke om jeg tager fejl.

Du, Har ret, Woody Blev Bannet fordi Han gjorde Det, Men John gjorde det også, Han Plagede også woody, For så at de kunne udnytte Stunsticken og komme ind i gunshoppen, John Døde også nogle gange mener jeg Og Jeg mener også at han breakede NLR

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej BANGKILLER
Jeg kan godt forstå du laver en report, men det kan jo være at John fik en anden form for straf, hvis det er første gang han har haft gjort det?
Vi kan se i logs hvor mange gange de er døde, dog skal vi gå meget lang tilbage, som vi skal bruge vores dejlige @DyNATO til.

 

Håber da du ikke har oplevet du er blevet behandlet forkert.

 

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

On 5/10/2016 at 18:45, HaniSkilz said:

Hej BANGKILLER
Jeg kan godt forstå du laver en report, men det kan jo være at John fik en anden form for straf, hvis det er første gang han har haft gjort det?
Vi kan se i logs hvor mange gange de er døde, dog skal vi gå meget lang tilbage, som vi skal bruge vores dejlige @DyNATO til.

 

Håber da du ikke har oplevet du er blevet behandlet forkert.

 

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Behandlet forkert hmm.....  Jo Har Haft både gode og meget dårelige Tider på Serveren,  Jeg er blevet behandlet uretfærdigt før hvor folk har løget overfor admins og jeg kunne intet stille op for freks. havde ikke nok beviser på det også videre..... Men Personligt elsker jeg dig Hanzi <3<3

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.