Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ikke rimeligt ban!


Garry Johnson

Recommended Posts

In-game navn: Garry Johnson
SteamID:STEAM_0:1:67952431
Ban Reason: Dårligt sprog. Propabuse, indforstået aftale mellem staff. Dit ban tages på forum, kontakter du os formindskes, muligheden for unban.
Hvem har banned dig?: Kendrick Camaro
Hvorfor skal du unbannes?: Fordi snakke med TheHotOne og CasperDK om at jeg synes at CasperDK trak min tid unødvendigt. MIn lyd fuckede fordi min ven lagde på i skype. Derefter blev jeg returned og ventede lidt jeg var mayor og så leftede jeg.
Link til kommentar
Del på andre sites

Det har man nemelig ret til. At sige sin mening er en god ting!

Jeg er ikke flabet siger bare min mening men i lyder som præster hvis jeres venner faktisk skulle have ban men det for jeg hele tiden når jeg ikke en fcking skid har gjort. Nu må det altså stoppe. I må leve med min forfærdelige personlighed. Mennesker er på deres egen måde. Og i er jo bare jamen du skal dit og dat. Først kig efter jeres egne fejl. I opfører jer ikke bedre. I tror bare at i kan slippe godt for at snakke grimt fx. "Fuck politiet" og "Hold lige kæft". Nu stopper det. Har ikke gjort noget. Bare fordi jeg er yngre end jer!

 

- Garry Johnson

Nå men skal lave noget andet så ser din besked i morgen. :)

- Garry

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.