Hop til indhold
Stavox

[Solved] Granater


Jack Hax CSGOEgg.com

Recommended Posts

Granater kunne være gode når man skal raid eller skulle tænke sig mere om når man bygger baser.

jeg har tit tænk på hvor meget sjovere og mere kompliceret det vil være når man skulle raide.

nogen gange blev jeg trapped i et hjørne og kunne ikke gøre noget, det ville en granat være god til.

de granater jeg er interesseret i er: Frag granat og smoke granat

Link til kommentar
Del på andre sites

+- Rep 

Tror også det kunne være fedt. meget nye måde at raide på

Men du skal også tænke. at det også kunne være et meget nemt RDM våben

Tror ikke granater vil blive brugt på den rigtige måde. Prøv at tænk hvis du vil Mass RDM,

Hvad ville du helst vælge? En granat som kan dræbe Rigtig mange på en gang

Eller en våben hvor du tager en ned af gangen.

 

Tror det er en dårlig ide at tilføje. 

 

//Mike Hansen

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

 

Det ville nok være meget skægt osv, men jeg vil sige at det direkte ville være for nemt at raide. Du behøvede ikke mere end en keypad cracker (Muligvis) lockpick og 1-2 granater, badabing badabum og så er det overstået. Det ville være sjovt nok men ikke for alle parter (Ikke ham som bliver raidet, da det er for nemt at raide hvis du spørger mig.)

Synes ikke det skal på serveren.

 

Ellers meget fin idé

 

//Jakob Unknown//

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Jakob Unknown said:

-REP

 

Det ville nok være meget skægt osv, men jeg vil sige at det direkte ville være for nemt at raide. Du behøvede ikke mere end en keypad cracker (Muligvis) lockpick og 1-2 granater, badabing badabum og så er det overstået. Det ville være sjovt nok men ikke for alle parter (Ikke ham som bliver raidet, da det er for nemt at raide hvis du spørger mig.)

Synes ikke det skal på serveren.

 

Ellers meget fin idé

 

//Jakob Unknown//

Tror også @Jakob Unknown vil abuse granater og dræbe mig. xD

Link til kommentar
Del på andre sites

On 26. september 2016 at 18:19, Minisoft | EpIcNeSS said:

Tror også @Jakob Unknown vil abuse granater og dræbe mig. xD

Kun lidt xD Havenisser is gonna go down!!!

57 minutes ago, Jack Hax CSGOEgg.com said:

Jeg kan godt se jeres mening i at det ville være et godt RDM våben. Men jeg tænker ikke at de skal kunne dræbe en person i et boom 

Det ville jo ikke give nogen mening og på ingen måder være realistisk, at du kaster en granat midt i det hele og så dræber den en? Tænk hvis du raider og så kaster du en granat ind af vinduet eller hvad der nu er, så er din m8 tæt på granaten og så dør han frem for ham man raider... Det synes jeg bare gør det dårligere^^

Link til kommentar
Del på andre sites

19 hours ago, Jakob Unknown said:

Kun lidt xD Havenisser is gonna go down!!!

Det ville jo ikke give nogen mening og på ingen måder være realistisk, at du kaster en granat midt i det hele og så dræber den en? Tænk hvis du raider og så kaster du en granat ind af vinduet eller hvad der nu er, så er din m8 tæt på granaten og så dør han frem for ham man raider... Det synes jeg bare gør det dårligere^^

Det er da dumt og kaste en granat ind på sin mate. uden at tænke sig om x D 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 28/9/2016 at 17:00, Jack Hax CSGOEgg.com said:

Det er da dumt og kaste en granat ind på sin mate. uden at tænke sig om x D 

 

Ja ja, men det er jo random? Sådan har jeg forstået det, men det var nu hellere ikke det der skulle sættes fokus på. Det jeg tænker er at det ville være meget urealistisk...

Link til kommentar
Del på andre sites

On 25/9/2016 at 19:04, Jack Hax CSGOEgg.com said:

skulle tænke sig mere om når man bygger baser.

Ved ærlig talt ikke hvor meget man skal tænke sig om. En granat kan jo nemt gøres ubrugelig hvis man bygger sin bases props helt op til loftet, så granaterne ikke kan kastes over. Ydermere må jeg give de andre ret - man ville nemt komme til at gøre skade på andre ved en fejl, hvilket vil ende ud i endnu flere unødvendige cases.

 

Sååååå.. 

-1

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.