Hop til indhold
Stavox

[Solved] Battering ram pistol skal fjernes.


Metro

Recommended Posts

Titlen siger det hele.

 

1. Det er total overpowered og VIP only. Jeg er meget imod pay to win, og det her er uden tvivl en klar fordel man har over folk der ikke har VIP.

 

2. Hele ideen om at man kan skyde en bil, og så stopper den bare, er fuldstændig latterlig. Ved mindre du skyder bilen med en RPG stopper den ikke bare. Og jeg syntes da at det er noget træls at bilen stopper hvis mit vindue bliver ramt af en skør bold.

 

3. Den kan stoppe flere biler samtidig, det er faktisk også ret træls. Jeg har oplevet før at min bil er blevet ramt uden at der blev sigtet efter mig, bare fordi min bil blev snittet af projektilet.

 

Jeg forstår godt at det kan være voldsomt sjovt for politiet, men i har i forvejen battering rams og sømmåtter. Hvis det ikke er nok til at du kan stoppe en bil, så ved jeg ikke om du er egnet til at være betjent.

 

Jeg håber selvfølgelig at mit forslag leder til at våbnet bliver fjernet. Hvis det ikke kan lade sig gøre håber jeg at der vil blive lavet nogen seriøse justeringer på våbnet.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, Metro said:

1. Det er total overpowered og VIP only. Jeg er meget imod pay to win, og det her er uden tvivl en klar fordel man har over folk der ikke har VIP.

Der er der for vi skal have militrarp. fordi i militrarp er der Level systemer som man ikke bage kan købe sig til

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, big boy DK said:

Der er der for vi skal have militrarp. fordi i militrarp er der Level systemer som man ikke bage kan købe sig til

Man kunne sagtens smide et level-system ind på DarkRP, det vil dog efter min mening ødelægge essensen og morskaben i spillet.

 

10 hours ago, Metro said:

2. Hele ideen om at man kan skyde en bil, og så stopper den bare, er fuldstændig latterlig. Ved mindre du skyder bilen med en RPG stopper den ikke bare. Og jeg syntes da at det er noget træls at bilen stopper hvis mit vindue bliver ramt af en skør bold.

 

Nu er jeg ikke en ekspert, men jeg syntes, at det giver meget god mening, at man kan neutralisere en motor i et par sekunder. Jeg har også lagt mærke til, at den ikke virker på cykler - dette ved jeg dog ikke om er meningen eller ej, men det virker meget realistisk, da en cykel ingen motor har. 

 

M.v.h

Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

En lille kommentar til @Houston

 

1 hour ago, Houston said:

det giver meget god mening, at man kan neutralisere en motor i et par sekunder

Ehm... Ved ikke lige helt hvordan det "Giver meget god mening" at man kan sende et bold af sted som der bare sender strøm igennem bilen?

 

Hvis den nye "Politi skyde dims" overhoved skulle give nogen mening. Skulle den skyde med en "Magnetisk puls". Og ikke bare skyde med en bold der giver strøm til bilen.

Fordi i de fleste tilfælde når folk rammer med den der "Bold" rammer de bag på. Altså baggagerummet. Og der vil ikke rigtig ske noget.

 

1 hour ago, Houston said:

at man kan neutralisere en motor i et par sekunder

Ehmm... Hvis den der "Elektriske bold" overhoved skulle stoppe bilen. Skulle det være en klæbrig emp granat. Og så skulle halvdelen af bilen være elektrisk. Fordi hvis den endelig ville ramme bilen den der "Bold" så skulle den lava en "Elektromagnetisk puls" som så ville svitse al teknologi i det som skulle være en "Halv elektrisk bil".

 

Og når det først bliver svitset jaa... Så virker det jo ikke mere. Så kan bilen jo ikke køre videre. Vel?

 

Så tror ikke lige din teori den holder...

 

 

Så jeg er enig med @Metro

 

Hader sku også "Pay to win"

 

Mvh JackS / Pedobear

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved godt det ikke er et populært forslag jeg har lavet. Det vil nemlig gøre det lidt udfordrende at være betjent.

 

Som betjent er det sikkert meget rart at man uden problemer bare kan skyde efter en bil og så stopper den uden videre. Det er også rart at have godmode på når man spiller deathmatch. Men det er altså en total unfair fordel politiet har fået, når de bare kan skyde efter en bil og så stopper den uden videre. Hvad får alle andre jobs så, så de har en chance for at modstå våbnet? Skal der ikke være lidt balance i spillet?

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutes ago, PedoBear said:

Hvis den der "Elektriske bold" overhoved skulle stoppe bilen. Skulle det være en klæbrig emp granat

34 minutes ago, PedoBear said:

Skulle den skyde med en "Magnetisk puls". Og ikke bare skyde med en bold der giver strøm til bilen.

 

Udfra hvad jeg har forstået er det netop en klæbrig elektromagnetisk-granat, der ikke "giver strøm til bilen", men som du selv pointerer svitser al teknologi i nærheden. Selvfølgelig er der nogle aspekter, der er urealistiske såsom at betjentens egen bil ikke tager skade og, at hvis det skete i virkligheden ville ødelægge bilen, alle kommunikationsmiddeller og elektriske apparater.  

 

Kan godt forstå dig i forhold til det bagagerum, men alt kan ikke være 100% realistisk når man spiller DarkRP - det er jo ikke ligefrem Perp. :-)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

For at bringe realismen ind i det, så findes der motorsystemer, som kan slukkes under politiets opfordring. Det kan godt være, at 'kunne stoppe bilen uden videre' er træls, og virker urealistisk, men systemet findes i virkeligheden.

 

Det fungerer trods alt bare via computer, fremfor en kanon man skyder med. Så idéen er ikke urealistisk.

 

*Desuden findes der EMP kanoner, men de er stadig under udvikling.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg elsker personligt at skyde med den. Jeg hader bare at være i "den modtagende ende"

Jeg giver dig ret i at den er "op", men for at kunne bruge søm-måtter ordenligt skal det koordineres med politifolk over radioen. Jeg finder det scenarie, hvor en person orker at hjælpe med søm-måtter højst usandsynligt, da jeg hver gang tænder for radioen bliver "blown" away af den mic spam. - Eksempel: Jeg kan sige, at jeg er i biljagt og vil ha' folk til at smide søm-måtter ud, og så intet svar få. Dog en smule ligegyldige sætninger tilbage i ansigtet. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 25/09/2016 at 11:27, Houston said:

Man kunne sagtens smide et level-system ind på DarkRP, det vil dog efter min mening ødelægge essensen og morskaben i spillet.

 

Nu er jeg ikke en ekspert, men jeg syntes, at det giver meget god mening, at man kan neutralisere en motor i et par sekunder. Jeg har også lagt mærke til, at den ikke virker på cykler - dette ved jeg dog ikke om er meningen eller ej, men det virker meget realistisk, da en cykel ingen motor har. 

 

M.v.h

Houston

Helt enig!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.