Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban af Donald trump/Nedsættelse af straf.


DonaldTrump

Recommended Posts

______________________________________________________________________________________________________________________________

SteamID: Keune95 / Donald Trump in game. 

Hvorfor skal du unbannes: 

 

Det startede med at jeg blev skudt, rent fail RP, derefter vender jeg forvirret tilbage til stedet og havde glemt alt om  NLR imens. Jeg bliver så mødt af en admin, og får den rimelige straf på 300 sekunder hvilket jeg heller ikke blev sur eller arrig over - da det jo var min egen skyld. 

Imens jeg er i jail, kommer jeg til at skyde med min pistol og det bliver Mr. Admin ekstremt oprevet over, selvom jeg beklager og siger at dette ikke sker igen. 

Herefter banner han mig, i en fucking uge. Jeg har lige' fået VIP, og har betalt for 30 dage - hvilket vil sige at jeg har krav på at kunne bruge tjenesten VIP på jeres servere i mindst 30 dage - Dette har jeg ikke nu, og kræver i det mindste penge tilbage; nedsættelse af straf; eller udskydelse af VIP abbonoment. 

______________________________________________________________________________________________________________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.