Hop til indhold
Stavox

[Solved] Haniskilz Abuser


SilentWraith

Recommended Posts

Dit ingame navn: THEButterflys
Staff ingame navn: Haniskilz
Dit SteamID: STEAM_0:1:88776677
Staff SteamID: STEAM_0:0:54749559 
Forklar situationen: Det ting der sker er D. 23-09-2016 køre mig og min ven lidt råden for sjov men så kommer en admin
 og tager fat i os mens vi køre og siger, det er ikke i orden som vi køre (vi har ikke kørt nogen ned/skadet nogen) og derfor er det jo forkert af ham at han ikke i stedet for at tage fat i os end at han ikke bare for fat i Indsatslederen.
 Ny dag 24-09-2016 den her dag havde jeg dog intet bevis men så stopper
 jeg end fyr og han kørte lidt dårligt så kom jeg til at smide ham ud af bilen så kalder han efter admin og han kommer så hvilket er Haniskilz han siger så at JEG¨ for en advarsel 
Bevis: Mit bevis er at jeg har et vidne til at støtte mig for hvad han har gjort 


Vidnes steam id: STEAM_0:0:122407828


Vidnes in-game navn: Varno
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej TheButterflys

 

Den kørelse i havde var IKKE ACCEPTABEL på serveren især ikke når i er politibejtente. Det er ikke noget jeg behøver tage fat i en indsatsleder om for at forklare jer. Som Politibetjente skal i overholde fartgrænsen og ikke bruge nitro midt inde i en by uden sirene og lys.

 

Udover det så er det der skete i dag at du fik en advarsel for at have battring rammet 2 personer uden at have givet dem en advarsel.


Du føler dig uretfærdig behandlet pga at jeg tager fat i jer?
Tager fat i jer fordi i ikke kan finde ud af at køre ordenligt som Politi, i skal ikke tro det er en racer bane og at i kan give folk bøder osv, når i ikke selv holder fartgrænsen og bruger nitro og kører som jeg ved ikke hvad.

 

Hvis der er flere problemer kan du jo bare skrive dem her?

P.S Vidner kan man ikke som sådan bruge i en staff klage, men erkender at jeg tog fat i jer med min phsyicgun da i også stikker af fra en anden betjent.
Og indsatslederen var også informeret om jeres kørelse.

 

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm
HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, HaniSkilz said:

Hej TheButterflys

 

Den kørelse i havde var IKKE ACCEPTABEL på serveren især ikke når i er politibejtente. Det er ikke noget jeg behøver tage fat i en indsatsleder om for at forklare jer. Som Politibetjente skal i overholde fartgrænsen og ikke bruge nitro midt inde i en by uden sirene og lys.

 

Udover det så er det der skete i dag at du fik en advarsel for at have battring rammet 2 personer uden at have givet dem en advarsel.


Du føler dig uretfærdig behandlet pga at jeg tager fat i jer?
Tager fat i jer fordi i ikke kan finde ud af at køre ordenligt som Politi, i skal ikke tro det er en racer bane og at i kan give folk bøder osv, når i ikke selv holder fartgrænsen og bruger nitro og kører som jeg ved ikke hvad.

 

Hvis der er flere problemer kan du jo bare skrive dem her?

P.S Vidner kan man ikke som sådan bruge i en staff klage, men erkender at jeg tog fat i jer med min phsyicgun da i også stikker af fra en anden betjent.
Og indsatslederen var også informeret om jeres kørelse.

 

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm
HaniSkilz

Hej ja jeg må vel bare ku holde ud de regler der er syndes bare det er en dårlig regl du gør vel bare din pligt vel ;) håber du kan tage imod min undskyldning

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.