Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban


jens hansen

Recommended Posts

Hvis du ALDRIG har haft kastet en bil på nogen eller kastet med din bil, hvorfor pokker har du så fået ban for det?
Altså ved de staff's der er ikke lyver for andre staff's eller banner fordi de ikke vil have en person på serveren.

 

Der er gået noget tid ja, så det kan godt være at ham der bannede dig. Gav en forlang straf, men vi skal nok lige se på det ;)

Forsat god aften.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

Bannet passer ellers meget godt sammen med at du har spawned din golf, dræbt dig selv på en eller anden måde, og så efterfølgende valgt at kaste rundt med den.

Da staff'en tager fat i dig, kan jeg se at du valgte at disconnecte, og så reconnecte 4 sekunder efter. Inden du kom ind igen blev du banned.

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutes ago, jens hansen said:

jeg vil bare ikke blive mere tid på det jeg vil bare ind og spille noget rp og det er også lidt hårdt og få perm af det :)

Men når andre får samme straff så er det vel fint nok tænker jeg? Det er jo dig selv der laver fejlen og bryder en regl så må du da også selv stå til ansvar for det du laver.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jens at få perm ban for det kan være en stor straf hvis du ingen advarsel havde fået eller hvis du ikke kendte reglerne, dog den undskyldning med man ikke kender reglerne er ikke acceptabel, du er meget spændt på om du får unban eller ej.

 

Men det bedste du kan gøre er at sidde og vente på et svar, ikke at prøve og kontakte staff eller prøve og bumpe dit eget opslag så man ser det, vi er opmærksomme på din unban request og vi skal nok finde ud af det så snart vi kan for at du kan komme ind på serveren igen.

 

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.