Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage UltimateGamer


Rasch

Recommended Posts

 

 

Dit ingame navn: "Hvad er det du vil? #BUILDAWALL"

Staff ingame navn: "UltimateGamer"

Dit SteamID: "STEAM_0:1:48219349"

Staff SteamID: "STEAM_0:0:91584632"

Forklar situationen:

Blev bannet da jeg ikke lyttede til en admin pga. jeg synes det var uretfærdigt at jeg blev jailet i 120 sekunder. "ultimategamer"(admin/mod det aner jeg ikke) han løb ind og sagde han havde en bombe så jeg valgte at skyde ham( jeg var pet agent og beskyttede borgmesteren). Han samler mig op og siger jeg ikke må skyde ham da fordi borgmesteren siger at vi skulle arrestere ham. Da jeg prøvede at argumentere for mig selv sagde han at jeg skulle have ban i en dag fordi jeg ikke lyttede til ham. Det er på evocity 1 serveren. Der står heller ikke noget om denne situation i reglerne.

Bevis:

Min ven: STEAM_0:1:19042254 / starpower

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er mig der sagde du skulle have en dags ban til ultimategamer.

I byggede tissemænd hvor i fik 2 advarelser og allerede efter den første advarelse skulle jeg give endnu en. Der spørger jeg så ultimategamer om hvad du havde gjort og det var at du havde skudt på ham randomt. Der siger jeg så han skal give dig 1 dags ban for ikke at lytte til staff. I gik og spurgte om reglerne også og spurgte folk om i måtte bygge en tissemand her og der.
Det er ikke ultimategamer der skal have den her på skuldrene men mig, hvis det er du vil klage over noget.

 

Ultimategamer har INGEN fejl begået her.

Men du skal høre efter hvad staff siger og ikke at staff skal forklare dig flere gange at du ikke må bygge en tissemand på serveren, da det ikke er at bruge sin sunde fornuft.

 

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.