Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Mathias


Mohammed Ali
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Mohammed Ali
Staff ingame navn: mathias
Dit SteamID:STEAM_0:1:568386849
Staff SteamID:STEAM_0:0:459209725

Tidspunkt for hændelse: 22:05
Forklar situationen: 

 

Jeg kører rundt i min bil og så kører ind i en betjent jeg bliver så stoppet betjenten vi står og har en samtale og så kører Mathias mig og betjenten ned når han tydeligt kan se at der står to mennesker og en af dem ikke betjent så caller jeg CDM på det og der sker ikke noget på grund af åbenbart så kan Mathias bare CDM mig uden at få en straf på grund han er staff og det ville ikke se godt ud hvis han får en straf.

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxxog ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa,

Det er helt korrekt at vi ikke straffer vores staffs, med for eksempel carban. Staffs har mulighed for at genoplive, give liv, give våben, og give armor.

 

Det vil se rigtig uprofessionelt ud, hvis vores staffs selv modtager straffe, hvilket er derfor vi ikke giver staffs straffe.

 

Det forventes selvfølgelig, at den pågældende staff, enten selv eller ved hjælp af en anden staff, får givet tingene tilbage så hurtigt som muligt.

 

Det er blevet pånævnt overfor mig at du fik dine ting tilbage med det samme, præcis som du skal have. Det er derfor en situation, som er håndteret korrekt.

 

En tilføjelse til det jeg skrev med at staffs ikke modtager straffe, så kommer det selvfølgelig an på, hvor voldsomt det er. Er det gentagende gange bevidst CDM, så kan man ikke være staff. Her vil man blive fyret, og modtager derfor en straf.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.