Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Mathias


Mohammed Ali
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Mohammed Ali
Staff ingame navn: mathias
Dit SteamIDSTEAM_0:1:568386849
Staff SteamIDSTEAM_0:0:459209725

Tidspunkt for hændelse: 21:30
Forklar situationen: 

 

Jeg sidder og spiller politibetjent og så ser jeg en civilPerson kører ind i en anden civil bil tre gange i streg, jeg vælger så at bruge stop bil ting til at stoppe køretøjet, og smider dem ud af bilen og der efter putter dem i håndjern fordi han er en Trussel til samfundet og så kommer Mathias og tager mig op på et tag og siger det må jeg ikke selvom jeg forklarer om at bilisten var en trussel og alt muligt og så får jeg jobban på 15 minutter.

Syntes også at Mathias har en lidt negativ tone og snakker også ikke særlig pænt til til andre spillere på Stavox og har en lidt negativ negativ tonen når han får specielle mennesker i cases fx. Mig (Mohammed Ali)

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXiog BareMaxx

Link til kommentar
Del på andre sites

hej mohammed jeg får en case om job abuse hvor du stopper en borger ham som caller forklar hvad der sket i det jeg tager væk for at sankke med dg bliver du sur opg siger bare gid mig jobban i og med jeg har haft i dig ca 30 min før så er det os derfor du få det jobban

negativ tone over for hvornår hvis du kan forklare det for som jeg husker var det dig som blive sur på mig ik omvent jeg prøver at sankke med dig hvor du så bliver sur?

Link til kommentar
Del på andre sites

Mathias det kunne også være rart hvis ikke lige når du ser det er mig der er i casen at du ikke siger "nå DIG IGEN MOHAMMED" og lytter ik til hvad jeg siger selvfølgelig bliver sur når du aldrig lytter til hvad JEG siger. og der var igen grund til at du tager mig op på et tag eller at du giver mig jobban. siger bare jeg har alt grund i verden til at være sur når du ikke tager mig seriøst.

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg tager dig seriøst men måske la være og blive sur med det sammen og jeg tager dig op på et tag så vi kan sankke uden der nogen som kommer og råber 

mener ik jeg sagde (nå dig igen) hvis jeg har tager jeg grene den fejl til mig 
og jo jeg lytter til hvad alle siger men bliver sku lidt sævt når det først du næste siger er bare gide mig jobban imens du sur 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa,

Zenoxxi og jeg har kigget situationen igennem (Det vi nu nåede i ghost, da den udløb), vi nåede og se til starten af casen hvor I stod nede på jorden.
Ud fra situationen kunne det ses, at Jnexoknight gentagende gange kører ind i nogle parkerede biler ved butikkerne. Første gang Jnexoknight skubber disse biler havner de på kørebanen, hvilket jo er en stor fare for andre trafikkanter. Anden gang Jnexoknight skubber en bil havner denne på fortorvet, hvilket igen er stor fare for andre borgere. Denne kørsel kan samtidigt betegnes som værende en mild hazarderet kørsel. Zenoxxi og jeg har ud fra dette vurderet, at det var helt fint, at du brugte stopbilting, tazede og smed Jnexoknight i håndjern, eftersom han var til stor fare.

Dette er vurderet ud fra politiloven:

  • Stopbilting: Kapitel 4 §13, punkt 1) og 3)
  • Tazer: Kapitel 3 §7, hvor der kun nævnes at strømpistolen (tazeren) ikke skal bruges gentagende gange.

Angående brug af håndjern er disse hverken nævnt i reglerne eller i politiloven. Brugen af stopbilting og tazer er heller ikke nævnt i reglerne. Zenoxxi og jeg mener derfor at dette er en situation, der skulle have været håndteret i politistyrken; ved at klage til chefen. Havde det været chefen det var galt med kunne situationen godt vurderes af en staff; da dette så ikke kan løses internt.

 

Mathias har derfor lavet en fejl i casen ved at give dig jobban, eftersom du ikke har gjort noget forkert. Dette er selvfølgelig beklageligt.
Zenoxxi og jeg har snakket med Mathias angående situationen, og forklaret ham hvordan lignende situationer kan klares i fremtiden.

I klagen bliver der nævnt at nogen parter er sure, i sær over at man bliver hevet op på et tag. Det er op til den enkelte staff at vurdere om man vil tage casen på et tag, eller nede på jorden. Fordelen ved taget er, at der oftest er mere ro og få forstyrrelser fra andre spillere. Det er ikke noget man skal blive sur over.

Hvis der er spørgsmål, eller andet der skal tilføjes til klagen, er du velkommen til at kontakte Zenoxxi eller jeg i en PM her på forum.

Tak for din klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.