Hop til indhold
Stavox

Er Custom biler for op?


Suk Macok
 Del

Recommended Posts

En stor del af custom-biler på serveren, er købt for in-game penge, som koster 150 mil. Når man er en del af den store liga, og tjener en del gode penge på serveren, samtidig med at man hygger sig, er det dejligt at have noget at bruge sine mange penge på, samt at have noget at spare op til. Så i min optik, er der intet galt med custom-biler på serveren, jeg ser det først selv som et problem, hvis det begynder at blive nogle virkelig OP Custom-biler, som kører 700km/t, har stopbilting på taget, mini-guns på siden osv osv. Det skal være sjovt for alle at være på serveren, og så længe custom-biler holder sig indenfor 'normale' rammer, som de gør nu, burde der vel ikke være noget problem i, at man har custom-biler.

  • +Rep 1
  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, TeNtE skrev:

En stor del af custom-biler på serveren, er købt for in-game penge, som koster 150 mil. Når man er en del af den store liga, og tjener en del gode penge på serveren, samtidig med at man hygger sig, er det dejligt at have noget at bruge sine mange penge på, samt at have noget at spare op til. Så i min optik, er der intet galt med custom-biler på serveren, jeg ser det først selv som et problem, hvis det begynder at blive nogle virkelig OP Custom-biler, som kører 700km/t, har stopbilting på taget, mini-guns på siden osv osv. Det skal være sjovt for alle at være på serveren, og så længe custom-biler holder sig indenfor 'normale' rammer, som de gør nu, burde der vel ikke være noget problem i, at man har custom-biler.

Jeg tænker mere på biler som Jones69 gule ferrari som er den vildeste CDM/NOS abuse bil, da det flyver rundt.

  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 05/02/2024 den 12:51 AM , TeNtE skrev:

En stor del af custom-biler på serveren, er købt for in-game penge, som koster 150 mil. Når man er en del af den store liga, og tjener en del gode penge på serveren, samtidig med at man hygger sig, er det dejligt at have noget at bruge sine mange penge på, samt at have noget at spare op til. Så i min optik, er der intet galt med custom-biler på serveren, jeg ser det først selv som et problem, hvis det begynder at blive nogle virkelig OP Custom-biler, som kører 700km/t, har stopbilting på taget, mini-guns på siden osv osv. Det skal være sjovt for alle at være på serveren, og så længe custom-biler holder sig indenfor 'normale' rammer, som de gør nu, burde der vel ikke være noget problem i, at man har custom-biler.

løgn og latin kender en gut der har købt en tesla truck med hans forældres kredit kort! 

Redigeret af Chimsi
  • +Rep 1
  • Sjovt 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.