Suk Macok Skrevet 4. Februar Del Skrevet 4. Februar Limited biler er op, men custom biler er ren p2w. 2 2 4 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dette er et populært indlæg Jones69 Besvaret 4. Februar Dette er et populært indlæg Del Besvaret 4. Februar Brokie 2 1 1 3 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Suk Macok Besvaret 4. Februar Forfatter Del Besvaret 4. Februar 2 timer siden, Jones69 skrev: Brokie Jeg tror ikke, at jeg er den eneste, der ikke gider at bruge 2000 kr for en bil i et pixel spil. 1 2 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jones69 Besvaret 4. Februar Del Besvaret 4. Februar 6 minutter siden, Suk Macok skrev: Jeg tror ikke, at jeg er den eneste, der ikke gider at bruge 2000 kr for en bil i et pixel spil. Get your money up not your funny up 3 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dette er et populært indlæg Pebernød Besvaret 4. Februar Dette er et populært indlæg Del Besvaret 4. Februar Kære Suk, det er godt nok en sofistikeret måde at fortælle hele serveren at du er mega broke. Kh Dillerpind. 5 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rapps Besvaret 4. Februar Del Besvaret 4. Februar spoken like a true fattig mand 4 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TeNtE Besvaret 4. Februar Del Besvaret 4. Februar En stor del af custom-biler på serveren, er købt for in-game penge, som koster 150 mil. Når man er en del af den store liga, og tjener en del gode penge på serveren, samtidig med at man hygger sig, er det dejligt at have noget at bruge sine mange penge på, samt at have noget at spare op til. Så i min optik, er der intet galt med custom-biler på serveren, jeg ser det først selv som et problem, hvis det begynder at blive nogle virkelig OP Custom-biler, som kører 700km/t, har stopbilting på taget, mini-guns på siden osv osv. Det skal være sjovt for alle at være på serveren, og så længe custom-biler holder sig indenfor 'normale' rammer, som de gør nu, burde der vel ikke være noget problem i, at man har custom-biler. 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Suk Macok Besvaret 5. Februar Forfatter Del Besvaret 5. Februar 14 timer siden, TeNtE skrev: En stor del af custom-biler på serveren, er købt for in-game penge, som koster 150 mil. Når man er en del af den store liga, og tjener en del gode penge på serveren, samtidig med at man hygger sig, er det dejligt at have noget at bruge sine mange penge på, samt at have noget at spare op til. Så i min optik, er der intet galt med custom-biler på serveren, jeg ser det først selv som et problem, hvis det begynder at blive nogle virkelig OP Custom-biler, som kører 700km/t, har stopbilting på taget, mini-guns på siden osv osv. Det skal være sjovt for alle at være på serveren, og så længe custom-biler holder sig indenfor 'normale' rammer, som de gør nu, burde der vel ikke være noget problem i, at man har custom-biler. Jeg tænker mere på biler som Jones69 gule ferrari som er den vildeste CDM/NOS abuse bil, da det flyver rundt. 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chimsi Besvaret 6. Februar Del Besvaret 6. Februar (rettet) På 05/02/2024 den 12:51 AM , TeNtE skrev: En stor del af custom-biler på serveren, er købt for in-game penge, som koster 150 mil. Når man er en del af den store liga, og tjener en del gode penge på serveren, samtidig med at man hygger sig, er det dejligt at have noget at bruge sine mange penge på, samt at have noget at spare op til. Så i min optik, er der intet galt med custom-biler på serveren, jeg ser det først selv som et problem, hvis det begynder at blive nogle virkelig OP Custom-biler, som kører 700km/t, har stopbilting på taget, mini-guns på siden osv osv. Det skal være sjovt for alle at være på serveren, og så længe custom-biler holder sig indenfor 'normale' rammer, som de gør nu, burde der vel ikke være noget problem i, at man har custom-biler. løgn og latin kender en gut der har købt en tesla truck med hans forældres kredit kort! Redigeret 6. Februar af Chimsi 1 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Houston Besvaret 6. Februar Del Besvaret 6. Februar 3 timer siden, Chimsi skrev: så længe custom-biler holder sig indenfor 'normale' rammer, som de gør nu 🤣 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts