Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - mEsTeR


Suk Macok
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Suk Macok
Staff ingame navn: Mester
Dit SteamID: STEAM_0:0:111207421
Staff SteamID: STEAM_0:0:171655941

Tidspunkt for hændelse: 00:00ish
Forklar situationen: Jeg siger mr sebaak skal forlade området, da han lige har sagt han har hit på Mohammed Ali (gangmedlem). Jeg vælger så at 2 minutter efter køre stille ud af basen hvor jeg ser ham stå med sikret våben på den anden side af fortovet. Jeg vælger så at sige han skal gå væk, da han lige har truet Mohammed. Han går så ikke væk og jeg skyder ham.

 

Mester mener så at jeg ikke må dræbe ham. Da vi ikke ejer det andet fortov??? Han står bogstavlig talt med en sikret scar og venter på han kan skyde Mohammed.

 

Jeg yappede lidt i casen, men synes stadigvæk jeg måtte skyde ham.
Bevis: 

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXiog BareMaxx

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Suk Macok

 

Du ber Mr.Sebaak om at forlade området. I det vælger han at hoppe over på den anden side af fortorvet og står der i omtrent 4 minutters tid, før der sker noget.

 

Derefter vælger du så at konfrontere ham med at han skal forlade grunden medmindre grimme ting skal ske, Hvilket du ikke er berettiget til. Da hverken du eller Mohammed bestemmer over fortorvet på den anden side vejen, Som jeg pænt prøvede at forklare dig op til flere gange.

 

Ja han truede Mohammed med at slå ham ihjel. Men så skal der også ske handling hurtigst muligt herefter, Hvilket ikke skete i dette senarie.

 

Jeg prøvede flere gange at forklare dig at fortovet ud fra jeres bygning (kraftværket) ikke er jeres, Så derved kan heller ikke dette bruges.

Mr.Sebaak må gerne stå med en våben ude foran jeres bygning.

 

Rigtig god dag/aften/nat til dig 🙂

Mvh

Mester (Moderator)

 

Redigeret af Mester
Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis der er gået 4 minutter har du ikke ret til at skyde Sebaak længere, da det du ikke tager hævn hurtigst muligt.
Når han står på den anden side af fortovet og er udenfor tale-distance, har du heller ikke ret til at skyde ham ift. regel 3.10.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.