Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request på Abdi Rahma og Tupaculosis


 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn:John Hudson Og Mr Sebaak
Spillerens in-game navn:Abdi Rahma og Tupaculosis
Dit SteamID:STEAM_0:0:8697135 og STEAM_0:1:52950261
Spillerens SteamID:STEAM_0:1:48472293 STEAM_0:1:71457652
Tidspunkt for hændelse:00:04:00-00:05:00
Hvilke regler er blevet brudt:RDM og samarbejde med buscheffør og våbenhandeler
Hvad skete der:mig og sebaak gå ind i våben handeler butik vi har bæk våben sebaak er hjemløs og jeg er borger jeg har våben licence samt nogen våben jeg havde fået af mathias inde han logge af imens vi står der ind kommer Abdi Rahma(er Bus cheffør) ind og skyder både mig og sebaak dog bilver jeg ikke drabt da han stopper med at skyde men Tupaculosis(våben hander) tager mit våben og da jeg spørge om jeg må få det tilbage står han beder om at se mit id efter det skyder han mig så så jeg dør så siger at han få et ban requset på sig for rdm efter det leave de begge 
Beviser:det enste bevis jeg har er logs samt ghostsceen

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af Smlfn

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej John Hudson,
Jeg har kigget på ghostscenen og får snakket med de pågældende spillere, når/hvis de kommer ingame igen.

Du skal være opmærksom på, at du selvfølgelig heller ikke skal nævne i RP, at du vil lave en ban-request (regel 2.13).

Tak for at rapportere regelbruddet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.