Hop til indhold
Stavox

[Afslået] KrabbeDK


KrabbeDK
 Del

Recommended Posts

16 minutter siden, Ariana Grande skrev:

Du er slet ikke aktiv? Du er først startet i dag jo?

Kartofler startede ogs igen i maks en uge efter et par år før han blev staff

men ja true en dag efter meeget lang tid er måske ik så fedt.

Men du er ellers en meget flink person Krabbe, og jeg tror godt sagtens du kan finde ud af reglerne og sådan, men pågrund af inaktiviteten får du dsv ogs et lille -rep af mig.
Men ellers held og lykke 🙂

 

- Novaaa

Link til kommentar
Del på andre sites

På 17/01/2024 den 7:12 PM , Ariana Grande skrev:

Du er slet ikke aktiv? Du er først startet i dag jo?

ved det godt men kan nok heller ikke nå det pga vi skulle lave mit værelse i weekenden så kunne ikke lige spille så når det ik med at være så aktiv så det ligemeget

  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 17/01/2024 den 7:28 PM , Nova0912 skrev:

Kartofler startede ogs igen i maks en uge efter et par år før han blev staff

men ja true en dag efter meeget lang tid er måske ik så fedt.

Men du er ellers en meget flink person Krabbe, og jeg tror godt sagtens du kan finde ud af reglerne og sådan, men pågrund af inaktiviteten får du dsv ogs et lille -rep af mig.
Men ellers held og lykke 🙂

 

- Novaaa

Det passer ikke helt Novaaa, men tak for dit input. 😉

  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Nova0912 skrev:

Nej men du var da ikke aktiv længe før du blev

Gider ikke at diskutere med dig. Men jeg var aktiv i minimum 3-4 uger op til ansøgningerne på daværende tidspunkt. Jeg forstår ikke helt hvor dine udtalelser kommer fra, og synes det er lidt besynderligt, at jeg skulle inddrages i din kommentar ovenfor. 🙂

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Karto skrev:

Gider ikke at diskutere med dig. Men jeg var aktiv i minimum 3-4 uger op til ansøgningerne på daværende tidspunkt. Jeg forstår ikke helt hvor dine udtalelser kommer fra, og synes det er lidt besynderligt, at jeg skulle inddrages i din kommentar ovenfor. 🙂

nej nej det var overhovedet ikke fordi jeg vil diskutere. Mente bare det ik var længe du var aktiv. Det var ik fordi jeg mente det var ufortjent for dig at blive staff på det tisdspunkt. Brugte det bare som et eksempel på spillere med meget tidligere inaktivitet få dage før staffansøgninger. Men da det så er flere uger for dig før du blev staff er der jo intet problem. Beklager for min opmærksomhed, det var bare mig der ikke vidste 100 procent om dig 🙂 god dag!

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Justin Bieber.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.