Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Ebert


Ebert
 Del

Recommended Posts

2 minutter siden, Mufasa Sarraf skrev:

Stort +REP

pisse sød! 
En guttermand Med alt tilbehør!



TIL EBERT Husk din titel KUN skal være dit ingame navn intet andet ❤️

 

Jeg sad også som et kæmpe spørgsmålstegn, da jeg ikke vidste hvad jeg skulle skrive ahah

Link til kommentar
Del på andre sites

+ Rep

Mine kære Ebert, manden med en mere crisp og sprød stemme end selv de dygtigste radioværter. Du er ikke blot en utrolig venlig spiller, men også hjælpsom overfor nye spillere. Du er velbevandret i reglerne, samt en haj til alt med E2. Ebert er en ren og skær humørbombe der altid er med på noget sjov RP, men også forstår at holde det indenfor reglernes grænser, samt holde hoved koldt i situationer hvor andre oftest bliver rasende og råber diverse skældsord (Matheoo). Et kæmpe rep herfra, idet jeg ikke blot respektere dig som en spiller, men også som en kær ven!

 
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, 1Pingu1 skrev:

+ Rep

Mine kære Ebert, manden med en mere crisp og sprød stemme end selv de dygtigste radioværter. Du er ikke blot en utrolig venlig spiller, men også hjælpsom overfor nye spillere. Du er velbevandret i reglerne, samt en haj til alt med E2. Ebert er en ren og skær humørbombe der altid er med på noget sjov RP, men også forstår at holde det indenfor reglernes grænser, samt holde hoved koldt i situationer hvor andre oftest bliver rasende og råber diverse skældsord (Matheoo). Et kæmpe rep herfra, idet jeg ikke blot respektere dig som en spiller, men også som en kær ven!

 

 

Tusind tak for de søde ord det jeg sgu glad for, det varmer!😄  

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Justin Bieber skrev:

Hej Ebert.
Som @Mufasa Sarrafskriver i hans besked, skal din titel udelukkende indeholde dit ingame navn.
Derudover (en mindre detalje) skal du lige fjerne dit S i slutningen af dit SteamID

Er dette ikke rettet inden for 24 timer, bliver din ansøgning afvist.

 

Hej Justin, så skulle det gerne været ændret. Tak for beskeden 😄 

 

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, Nova0912 skrev:

+ Rep

 

Du er en moden mand

Du er aktiv

du virker mega flink

Tror du vil blive til noget godt i teamet. 

 

Held og lykke makker.

 

- Novaaa

 

Tusind tak for det, kydser fingre og håber på det bedste 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.