Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] West


West
 Del

Recommended Posts

Du får simpelthen det største +rep jeg nogensinde har givet på forum

Jeg kunne sagtens komme med alle de samme grunde som alle andre giver, men det eneste jeg har at sige er, at du kæmper for Stavox, og endda dengang hvor playercount droppede kæmpede du stadig. Du har alt det kræver at blive staff, så gider ikke engang ridse det hele op. Keep it real - GYMBROS NUMBER ONE (bortset fra ham der matheo)

  • +Rep 3
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kunne sagtens se West i sin helt egen rang, hvor han sørger for PR. Han brænder utroligt meget for serveren, især fællesskabet, som vi alle holder af og elsker! Alt den energi og tid han lægger i serveren, så overrasker det mig at han ikke er en del af staff holdet endnu. Han er en af Stavox veteranerne, om det er hans fejlfrie viden om reglerne, hans ekspertise i E2 eller en af de mange ting man kan lave på serveren, så er han mester i alt! Jeg tror ikke, man finder en bedre staff eller ven end West. Jeg kan ikke se at der er en grund til at give ham andet end et KÆMPE +Rep fra mig, og han fortjener så meget at blive staff! #west4staff

  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Musti Nord skrev:

Du får simpelthen det største +rep jeg nogensinde har givet på forum

Jeg kunne sagtens komme med alle de samme grunde som alle andre giver, men det eneste jeg har at sige er, at du kæmper for Stavox, og endda dengang hvor playercount droppede kæmpede du stadig. Du har alt det kræver at blive staff, så gider ikke engang ridse det hele op. Keep it real - GYMBROS NUMBER ONE (bortset fra ham der matheo)

 

2 timer siden, Farid NOrd skrev:

Den bedst fra det ØST til DET WEEEST

 

+rep

 

1 time siden, Kjeld skrev:

Jeg kunne sagtens se West i sin helt egen rang, hvor han sørger for PR. Han brænder utroligt meget for serveren, især fællesskabet, som vi alle holder af og elsker! Alt den energi og tid han lægger i serveren, så overrasker det mig at han ikke er en del af staff holdet endnu. Han er en af Stavox veteranerne, om det er hans fejlfrie viden om reglerne, hans ekspertise i E2 eller en af de mange ting man kan lave på serveren, så er han mester i alt! Jeg tror ikke, man finder en bedre staff eller ven end West. Jeg kan ikke se at der er en grund til at give ham andet end et KÆMPE +Rep fra mig, og han fortjener så meget at blive staff! #west4staff

 

Lige nu, lysestage skrev:

+rep ægte gmod løve

+rep tidlige staff

+rep gi ham staff rank. Han fortjener det

 

Tak for det mine Stavox brødre, er glad for at se jeg har gjort en forskel i jeres øjne 👀🤩

  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Bims skrev:

Ingame navn: West

SteamID: STEAM_0:1:807328196

IRL fornavn: Mathias

Alder: 20

Bims vil sku endeligt mene at dig gamle navn passede dig meget godt. Dog på en god måde, du er måske lidt bims. Men tror din måde at være "bims" på kunna faktisk være en styrke for dig i staff. Fordi som andre har sagt. Du brænder for serveren og ønsker et generalt rp/fælleskab her så du får sku en +Rep her fra keep it up 

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Sebaak23_ DK skrev:

Bims vil sku endeligt mene at dig gamle navn passede dig meget godt. Dog på en god måde, du er måske lidt bims. Men tror din måde at være "bims" på kunna faktisk være en styrke for dig i staff. Fordi som andre har sagt. Du brænder for serveren og ønsker et generalt rp/fælleskab her så du får sku en +Rep her fra keep it up 


Tak for støtten, Sebaak:) På nogen måder kan jeg godt se hvad du mener, jeg havde brugt mange år på at bygge et godt image op for “Bims”-navnet. Men da jeg så pludseligt blev ældre og ville prøve nogle nye grænser/spillestile, så følte jeg også bare, at det var på tide med noget nyt. Og i sidste ende, så er et navn bare et navn, er jo stadig den gode gamle og ikke mindst ligeså bimsede Bims som du kender 🤪🤣

  • +Rep 1
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Rapps skrev:

+rep Bims er en utrolig dejlig person, lige ud igennem. Han er utrolig hyggelig og snakke med, og det virker tydeligt for mig at han vil blive en fantastisk en af slagsen. 


Tak for det Rapps 🤩😙

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Abdi Nord skrev:

+rep sød og dejlig person! God at snakke med, forstående og kan reglerne!

 

Lige nu, peps skrev:

+rep

Rigtig solid knægt! En dygtig spiller og god personlighed skal man lede længe efter, men West har hele pakken! Alt held og lykke til dig min ven😘

 

Tusind tak homies, betyder meget 💖🙌

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.