Hop til indhold
Stavox

Afskaffelse af vicerigs?


 Del

Recommended Posts

Velkommen til min generelle diskussion, hvor jeg i dag vil høre, hvad I synes om vicerigs politiet.

Jeg fik fanget dig med min clickbait titel, og jeg er glad for, at du stadig føler med.

 

  • Hvad er din mening om vores kære vicerigs politi på Stavox, og er der overhovedet en mening med at jobbet er på serveren?
  • Hvornår har du sidst set en aktiv vicerigs? -Var det muligt for dig at blive politi der, og hvis ja var det så fordi, at du kendte personen?
  • Hvad kan de gøre, som politiet ikke kan, udover at demote dig (uden grund)
  • Hvad var grunden til det kom i tidernes morgen, og er der en grund til det mere?
  • Hvorfor skal man ansøge offentligt om at blive vicerigs som om det var staff?
  • Hvad sker der bag fronten på vicerigs? Korruption? Referat af møder?

 

 

Start diskussionen!

 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 

34 minutter siden, Musti Nord skrev:

Hvad er din mening om vores kære vicerigs politi på Stavox, og er der overhovedet en mening med at jobbet er på serveren?

Jeg tænker meningen med en vice rigs er at kunne skabe en rimelig kontrolleret politi styrke, som får gjort en del mere end hvis man bare havde en indsatleder der har begrænsede midler pga. reglerne. Tænker også det giver en hvis motivation til at være politi og vise sig som en god betjent da du kan få et slags bevis på du er god til at være politi samt at være aktiv hvor du så kan blive vice.

 

34 minutter siden, Musti Nord skrev:

Hvornår har du sidst set en aktiv vicerigs? -Var det muligt for dig at blive politi der, og hvis ja var det så fordi, at du kendte personen?

Ja og sidst jeg så det var Smlfn og der var åbent for alle bare kunne blive betjent.

 

35 minutter siden, Musti Nord skrev:

Hvorfor skal man ansøge offentligt om at blive vicerigs som om det var staff?

Det er måske fordi at vice rigs kan ting som indsatleder ikke kan som fx. lukke for andre kan blive betjente, demote folk for meget mindre grundlag og hvis en normal spiller eller en random en kom ind for at troll kunne de bare gå vice og lukke for alle og greif som vice. 

 

Det er i hvert fald det jeg tænker om nogle af dine spørgsmål.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 17/01/2024 den 11:15 AM , Musti Nord skrev:

Hvad er din mening om vores kære vicerigs politi på Stavox, og er der overhovedet en mening med at jobbet er på serveren?

Det giver mening med jobbet.
 

 

På 17/01/2024 den 11:15 AM , Musti Nord skrev:

Hvornår har du sidst set en aktiv vicerigs? -Var det muligt for dig at blive politi der, og hvis ja var det så fordi, at du kendte personen?

Jeg er rimelig aktiv. Jeg ser også der er andre der er aktive. Det var muligt for mig at blive politi - men det siger heller ikke så meget, da whitelist ikke påvirker mig, da jeg selv er vicerigs.
 

 

På 17/01/2024 den 11:15 AM , Musti Nord skrev:

Hvad kan de gøre, som politiet ikke kan, udover at demote dig (uden grund)

Som det er lige nu, ikke meget. Måske lige fordelen med at kunne hoppe på, selv når der er whitelist. Desuden er det misfortolket, at vicerigs kan demote uden grund. Forskellen er bare, at hvis en Vicerigs demoter dig uden en god grund, så skal man lave en Vicerigsklage.

 

På 17/01/2024 den 11:15 AM , Musti Nord skrev:

Hvorfor skal man ansøge offentligt om at blive vicerigs som om det var staff?

I modsætning til staff, så er vicerigs en skriftlig ansøgning. Der bliver vurderet ud fra, hvad folk skriver, om det er nogen flertallet (i vicerigs) ønsker bliver vicerigs. Er der dog en, som Rigspolitichefen ikke ønsker, kan han dog vælge om vedkommende bliver vicerigs, da det er hans beslutning i sidste ende.
 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.