Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mere Exp for at lave Weed


Evolv
 Del

Recommended Posts

Jeg har nu siden det gamle weed system er kommet tilbage, brugt en del timer med det. Jeg har gjort det både fordi der er gode penge i det, men også fordi man vil samle exp for at få 1 pladsen i ugens gang. 

Af hvad jeg har kunne se og regne får man af ca 1000 Tørret seeds 125 exp (Ikke sikker på det er præcist det men ca.) Jeg føler det er så ufattelig lidt i forhold til tiden det tager, og håber da andre er enige.

 

Nu ved jeg mit gang i denne uge har lavet en god mængde weed, og som man kan se på billedet er det næsten ligeså meget exp som mobilmasterne.

image.thumb.png.6fdbc121b8d17581f2b40a2bbab077db.png

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Mit gæt er at XP systemet slet ikke er indbygget i selve produktionen af weed og kun er ved salg, hvis det overhovedet er der. Før med det gamle (nye nye med fluer), at alt hvad du gjorde i produktion med mere talte med i XP.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, BareMaxx skrev:

Mit gæt er at XP systemet slet ikke er indbygget i selve produktionen af weed og kun er ved salg, hvis det overhovedet er der.

Af hvad jeh har set får man kun ved produktionen af weed og intet ved salg. Det er som sådan også fint da man måske bare ville kunne købe og sælge igen ved weed dealeren for xp men ja kan se der har været noget som var snak omkring det her tidligere men det ændre dog bare ikke på jeg stadig håber det bliver ændret til at man får lidt mere xp for at lave weed 😀

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Weed-XP er blevet buffet med 600% siden forslaget blev oprettet. Det er, som Evolv rigtigt nok skriver, når man producerer weed, at man tjener xp.

 

Vi kigger samtidig på muligheden for at have vores nye weedsystem (det som ikke er inde nu) tilføjet sideløbende med det nuværende, så spillere selv har mulighed for at vælge, hvad der giver mening for dem.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.