Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Ariana grande


bavian
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: ole bavian on god 

Staff ingame navn: Ariana Grande

Dit SteamID:  STEAM_0:1:57315853

Staff SteamID: STEAM_0:1:439657816

 

Tidspunkt for hændelse: 21:20 (cirka)

Forklar situationen:

Jeg står i en situation hvor jeg bliver CDM'et, lige optil et raid. Det CDM gør at jeg bliver knocked og derfor mister chancen for revive skulle jeg nu gå hen og blive knocked; at jeg bliver knocked (og dør) i sidste ende er sådan set fint nok, men at der er 4 staffs online kan virke provokerende. Specielt når man respawner og ser Ariana Grande bare hoppe rundt i Nexus.

 

Jeg spørger så, om ikke hun vil tage min case? På det her tidspunkt vil jeg skyde på at det klokken er 21:30. Hendes eneste svar er "jeg har lige travlt med at danse (og så smider hun en fortnite standard dans foran mig) og "hvor gammel er din case? 2 minutter?"

Hun hverken evner eller gider at kigge. Hun skynder sig væk fra situationen når hun bliver konfronteret - er det helt ærligt i orden? I har staff on duty, som ikke gider at hjælpe os der ønsker at reglerne bliver overholdt. Hun sagde at jeg var ubehøvlet, men det var hende der (endda verbalt) påpegede at hendes fortnite dans var vigtigere end at hjælpe den lille spiller. Jeg synes ærligt at det er fucking respektløst - og så at blive kaldt den respektløst i samme ombæring, er jo en joke. Please få lige styr på jeres team, sådan noget der kan ikke være rigtigt 

 

 

Bevis:

Tjek jeres ghost, i har alligevel 24 timer til at gøre det (-:

 

 

 

----

Det skal også lige siges, at det ikke er første gang jeg har problemer med at blive hørt af A.G.. og jeg er helt sikkert ikke den eneste 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxxog ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, det startede med at du kom over til mig og spurgte om ingen tog cases, her "goofede" jeg så, ved at sige "sorry jeg har lige travlt med at danse", også begynder du at kalde mig ubehøvlet først. Dette så jeg som værende flabet overfor mig, og derfor går jeg selvfølgelig. Ja, jeg skulle nok ikke have gået, og jeg kan da selvfølgelig godt mærke ikke alle kan klare lidt sjov 🙂 Jeg anerkender dine følelser overfor min opførsel, og dette må jeg undskylde for. 

Jeg kan da godt se, at det er super "uprofessionelt" gjort af mig, men som jeg kunne forstå på Zenoxxi, så sagde du at din case ligegyldig, da du alligevel ikke ønskede at der blev tjekket op på tingene. 

Redigeret af Ariana Grande
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke noget problem med sjov, men når du påpeger at din fortnite dans er vigtigere end dit arbejde, så bliver jeg lidt triggered.

 

Sagen i sig selv endte med at være ligegyldig, fordi hele omdrejningspunktet blev til din væremåde at håndtere mit behov. Det jeg klager over er, at du hellere vil goofe end at gøre dit arbejde. Det synes jeg er enormt uprofessionelt (som du selv påpeger). 

Lad spillere der ikke er staff om at være nogle dick faces og vær det gode billede udad til - det virker trodsalt lidt bedre, hvis du gerne vil anerkendes for det du er ansat til 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, bavian skrev:

Lad spillere der ikke er staff om at være nogle dick faces

Hvad mener du præcis med det her? Fordi det misforstår jeg da godt nok lige.

Som sagt, så anerkender jeg, at min "opførsel" over, at jeg emotede på dig ikke var i orden. Det er ikke ment således, at du skal forstå at "min fornite dans er vigtigere end mit arbejde". Jeg tager cases, når der magler hjælp på det. Det er mit job som staffdirector. 
Tak fordi du gjorde mig obs. på at der skulle tages en case, og det vil jeg tage til betragtning til næstegang! 

 

- Jeg har ikke mere at tilføje 🙂

Redigeret af Ariana Grande
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Ole,
Efter at have læst klagen igennem og snakket med Ariana om situationen kan vi (Zenoxxi og jeg) se at det ikke er en helt hensigtsmæssig situation.

Det er selvfølgelig beklageligt at du oplever at din case ligger i kø i længere tid, og ser staffs der bare hopper rundt. Situationen med at Ariana havde travlt med at danse gør det nok ikke bedre for dit vedkomne. Vi tager selvfølgelig en snak med Ariana om denne situation, vi kan også se at Ariana har beklaget situationen. Havde Ariana taget casen samtidigt med hendes dans, eller kort tid efter havde der selvfølgelig ikke været så stort et problem.


Har du mere at tilføje er du velkommen til at kontakte Zenoxxi eller mig i en PM her på forum.

 

Tak for din klage.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.