Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Evolv


 Del

Recommended Posts

In-game navn: Evolv

 

SteamID: STEAM_0:0:107727459  

 

Alder: 19 år. 

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: 

Jeg søger stilling som vicerigspolitichef med en passion for at bidrage til et trygt og sikkert samfund. Jeg vil komme til at  bringe seriøsitet og en aktiv tilgang til denne rolle. Min erfaring som Politi har udstyret mig med at kunne træffe beslutninger under pres og evnen til at opbygge positive relationer. Jeg er fast besluttet på at anvende mine kompetencer til at lede politiet i Vicerig og skabe en retfærdig og samarbejdsorienteret styrke.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Som Vicerigspolitichef vil jeg fokusere på at styrke samhørigheden blandt betjentene og forbedre samarbejdet i politistyrken. Jeg stræber efter at skabe en positiv arbejdskultur, fremme åbenhed og støtte samt stimulere til gensidig læring og erfaring spredning. Mit mål er at give betjentene mulighed for at udvikle sig professionelt og personligt, hvilket vil resultere i en kompetent og sammentømret politistyrke. På denne måde håber jeg at bidrage til et trygt og retfærdigt samfund i Vicerig.

 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?:

Jeg ved ikke om der noget helt spændende som ikke allerede er sagt men synes kort at jeg selv mener jeg er kvalificeret da jeg kan reglerne som politi, jeg har været politi siden jeg startede med at spille herinde i 2016-2017 og har altid været glad for at være politi på Stavox.

  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, bavian skrev:


Evolv er en kanon betjent og forstår sig med at straffe retmæssigt efter en given forbrydelse. Han ville gøre det godt som kommende vice 🙂 +rep

+rep

- god betjent 

- kan reglerne/lovene

-moden nok

20 timer siden, Evolv skrev:

In-game navn: Evolv

 

SteamID: STEAM_0:0:107727459  

 

Alder: 19 år. 

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: 

Jeg søger stilling som vicerigspolitichef med en passion for at bidrage til et trygt og sikkert samfund. Jeg vil komme til at  bringe seriøsitet og en aktiv tilgang til denne rolle. Min erfaring som Politi har udstyret mig med at kunne træffe beslutninger under pres og evnen til at opbygge positive relationer. Jeg er fast besluttet på at anvende mine kompetencer til at lede politiet i Vicerig og skabe en retfærdig og samarbejdsorienteret styrke.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Som Vicerigspolitichef vil jeg fokusere på at styrke samhørigheden blandt betjentene og forbedre samarbejdet i politistyrken. Jeg stræber efter at skabe en positiv arbejdskultur, fremme åbenhed og støtte samt stimulere til gensidig læring og erfaring spredning. Mit mål er at give betjentene mulighed for at udvikle sig professionelt og personligt, hvilket vil resultere i en kompetent og sammentømret politistyrke. På denne måde håber jeg at bidrage til et trygt og retfærdigt samfund i Vicerig.

 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?:

Jeg ved ikke om der noget helt spændende som ikke allerede er sagt men synes kort at jeg selv mener jeg er kvalificeret da jeg kan reglerne som politi, jeg har været politi siden jeg startede med at spille herinde i 2016-2017 og har altid været glad for at være politi på Stavox.

 

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.